معاون سابق هماهنگی امور استانداری البرز

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه احداث بزرگراه شمالی از وظایف دولت بوده و بخشی از هزینه‌های این بزرگراه از سوی مدیریت شهری کرج به پروژه تزریق‌شده است، گفت: هزینه‌های بزرگراه شمالی به جیب شهر بازمی‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، اکبر سلیم نژاد در مراسم تکریم علی درویش پور، معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز که از سوی مدیریت شهری در سالن شهدای شهرداری کرج برگزار شد، به اقدامات صورت گرفته در شورای پنجم اشاره کرد و افزود: اخذ بیشترین میزان اوراق مشارکت پروژه‌های حمل‌ونقل در این دوره صورت گرفت که تحقق این مهم با همکاری عوامل استانداری ممکن شد.

وی با اشاره به اینکه ۹۰۰ میلیارد اوراق مشارکت برای قطار شهری کرج اخذشده است، توضیح داد که در این میان نیمی از هزینه‌ها سهم دولت بوده که با همکاری استانداری البرز موفق شدیم حقوق شهر را به شهروندان پرداخت کنیم.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه از پروژه بزرگراه شمالی و مشکلاتی که مدیریت شهری کرج برای احداث این پروژه به دوش کشیده است، یادکرد و با اشاره به اینکه ساخت این پروژه از وظایف دولت بوده و اگر مدیریت شهری اقدام به احداث آن نمی‌کرد، دولت موظف بود این پروژه را به اتمام برساند، گفت: شورای چهارم مسئولیت احداث بزرگراه شمالی را عهده‌دار شدند و ما آن را ادامه دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر این موضوع که درآمد شهرداری از جیب شهروندان و به‌واسطه پرداخت عوارض محقق می‌شود و باید برای شهر و خدمات‌رسانی به خود شهروندان هزینه شود،  تصریح کرد: ما به دنبال این بودیم که هزینه‌های صرف شده را به شهر بازگردانیم.

سلیم نژاد بابیان اینکه ۴۰۰ میلیارد اوراق مشارکت برای بزرگراه شمالی اخذشده و برای این پروژه هم دولت و هم شهرداری کرج هزینه کرده‌اند، گفت: بخشی از عوارضی که از خودروهای عبوری در این بزرگراه اخذ می‌شود به صندوق کرج واریز شود تا هزینه‌های بزرگراه شمالی به جیب شهر بازگردد.

وی در پایان از تلاش‌های درویش پور طی دوران تصدی‌گری‌اش در استانداری و همکاری‌های بی‌دریغش در اجرای پروژه‌های عمرانی خدماتی مدیریت شهری کرج قدردانی و برای وی در مسئولیت جدید آ روزی موفقیت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =