منطقه 4

تودیع و معارفه مدیر منطقه چهار شهرداری کرج با حضور مسئولان شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، روح اله کیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر منطقه چهار شهرداری کرج ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع)، گفت: پس از استعفای کاظمینی، محمد یساولی از مدیران باسابقه و کاردان مدیریت شهری از سوی شهردار کرج به‌عنوان مدیر منطقه چهار معرفی شد.

مدیرکل حوزه شهردار کرج کاظمینی را ازجمله مدیران توانمند و دلسوز خواند و ضمن خسته نباشید به وی، گفت: به آقای محمد یساولی تبریک می‌گویم و برای هر دو عزیز آرزوی موفقیت دارم.

امیرحسین کاظمینی، مدیر سابق منطقه چهار شهرداری کرج در ادامه این جلسه، اظهار کرد: از همکارانم در منطقه، شهردار کرج، امام‌جمعه مهرشهر، حوزه بسیج منطقه و دیگر عزیزان تشکر می‌کنم و برای مدیر جدید آرزوی توفیق دارم.

وی در بخش دیگری به ارائه گزارش عملکرد منطقه پرداخت و گفت: در تمام حوزه‌ها و همچنین حوزه‌های عمرانی و فضای سبز پیشرفت چشمگیری داشتیم و به‌زودی شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگی خواهیم بود .

محمد یساولی نیز در ادامه گفت: ارکان مدیریت را در کمک به مدیر منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و همکاری و همدلی را در پیشبرد اهداف مدیریت شهری لازمه‌ی انجام خدمات بهتر به شهروندان دانست.

گفتنی است؛ سرهنگ شعبانی فرمانده سپاه ناحیه امام هادی (ع) با تقدیم لوحی از تلاش‌ها و خدمات کاظمینی تقدیر و برای وی آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =