دورهمی دخترانه

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری اولین دورهمی دخترانه کرج با هدف برگزاری جشن های نشاط اجتماعی و مشاوره های زندگی موفق خبر داد.

جلال سبزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برگزاری اولین دورهمی دخترانه در تالار شهیدان نژاد فلاح که روز گذشته با حضور دختران کرجی برگزار شد، گفت: جایگاه ویژه دختران و جوانان، به عنوان نسل آینده ساز و موثر در جامعه بر کسی پوشیده نیست.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر و همچنین برپایی برنامه های فرهنگی آموزشی برای دختران کرجی برگزار شد، گفت: این مراسم به همت اداره جوانان و بانوان سازمان فرهنگی شهرداری کرج برگزار شد. 

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج در ادامه گفت: این مراسم، برای اولین بار به صورت جشنواره ای خاص برگزار و شامل بخش های مشاوره و ارائه های کارهای اساسی درخصوص مسائل مهم و دغدغه های دختران کرجی و همچنین اجرای استندآپ کمدی توسط «میثم درویشان پور»، کمدین مطرح کشور، موسیقی و بخش های متنوع هنری بود.

سبزی افزود: برنامه جذاب دورهمی دخترونه، می تواند سرفصل و آغازی از برنامه های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و هنری برای دختران آینده دار و موفق البرز باشد که با همکاری مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های مختلف استان البرز و شهر کرج، تاثیر بسزایی در زندگی اجتماعی بانوان مهربان کرج و ایران عزیزمان داشته باشد.

لازم بذکر است این برنامه با حضور دکتر مریم اسماعیلی فرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، فاطمه منعمی منتخب مردم در شورای اسلامی ششم شهر کرج و ترکمنی قائم مقام سازمان فرهنگی شهرداری کرج و مسئولین مجموعه مدیریت شهری برگزار و در پایان از دختران منتخب و موفق شهر کرج تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ اجرای این برنامه را مژده لواسانی بر عهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =