هشتمین رزمایش مواسات وهمدلی

شهرداری کرج با کمک ۲۷ پایگاه بسیج مناطق و سازمان های تابعه و به مناسبت دهه ولایت ۱۸ فقره جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت و بی بضاعت اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ قربانی ضمن تبریک دهه ولایت و عیدسعید غدیرخم اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۸ سری جهیزیه امروز به منازل نوعروسان ارسال می شود.

وی گفت: این تعداد جهیزیه شامل لوازم خانگی و سرویس آشپزخانه نظیر یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، فرش و ... است.

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سید الشهداء (ع) شهرداری کرج ادامه داد: تامین جهیزیه این نوعروسان به همت بسیج شهرداری کرج، پایگاه های بسیج مناطق، سازمان های تابعه شهرداری و حمایت خیرین انجام شد.

وی همچنین از طبخ ۲۲۰ هزار نان صلواتی و توزیع آن در بین شهروندان در روز عید غدیر خبر داد و گفت: به همت بسیج شهرداری کرج تعداد پنج منزل مسکونی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بهسازی و مرمت شده و در روز عید تحویل آنها می شود.

سرهنگ قربانی همچنین از تهیه ۲۴۰ بسته معیشتی توسط پایگاه بسیج منطقه شش شهرداری کرج خبر داد و گفت: در این راستا تعدادی از پایگاه های بسیج مناطق شهرداری کرج اقدام به طبخ غذا و توزیع آن بین نیازمندان کرده اند.

گفتنی است بسیج شهرداری کرج به مناسب دهه ولایت و عید غدیر جشنی با حضور مسئولین و پرسنل شهرداری کرج در ساختمان شهرداری کرج برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =