اولین جلسه شورای برنامه ریزی

سرپرست شهرداری کرج به اهمیت بازدیدهای مستمر از مناطق اشاره کرد و گفت: این مهم موجب سرعت بخشیدن به کارها می شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی که با حضور معاونین، مدیران کل، مدیران مناطق و روسای سازمان های تابعه برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه محرم هستیم، گفت: عزاداری‌های ماه محرم بازتابی از ایثاگری و از خود گذشتگی امام حسین (ع) است.

وی با بیان این مطلب که علاقه به امام حسین (ع) و مکتب آن امام، موجب عزت و موفقیت و صلابت می شود، گفت: مدیریت شهری با اجرای برنامه های متنوع در سطح شهر می تواند تاثیرگذار باشد.

سرپرست شهرداری کرج سیاه پوش کردن شهر و چاپ بنرهای مناسبتی همچنین کمک و حمایت از هیئت های مذهبی، تهیه پرچم خودرویی و غیره را از جمله این اقدامات برشمرد که در این ایام اجرا خواهد شد.

تحقق اهداف مدیریت شهری در گرو رفع نیازهای شهروندان است

سعیدی سیرائی در بخش دیگری با اشاره به اهمیت وجود سامانه ۱۳۷، گفت: این سامانه برای حل مشکلات مردم طراحی شده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مشکلات و درخواست‌های مردم در سامانه ۱۳۷ عموما مرتبط به حوزه آسفالت و فضای سبز است، گفت: موضوعات مطرح شده در سامانه ثبت و تلاش می‌شود با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های موثری برداشته شود.

سرپرست شهرداری کرج گفت: از سوی دیگر ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با مدیران ارشد، علاوه بر تکریم ارباب رجوع، آرامش روانی شهروندان و افزایش احساس رضایت آنان را در رسیدگی به مشکلاتشان در پی دارد و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از سطح مشکلات، برنامه ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است.

پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و خدمات شهر اولویت دارد

سعیدی سیرائی در بخش دیگری به وضعیت پرداخت حقوق ها اشاره کرد و گفت: حقوق کارگران از کارمندان سریع‌تر پرداخت شود تا لطمه‌ای به معیشت آنان وارد نشود.

وی با تاکید بر اینکه پرداخت حقوق کارگران فضای سبز و خدمات شهر اولویت دارد، گفت: حقوق همه کارکنان باید در یک روز و به موقع پرداخت شود.

سرپرست شهرداری کرج همچنین به اهمیت بازدیدهای مستمر از مناطق اشاره کرد و گفت: این مهم موجب سرعت بخشیدن به کارها می شود.

سعیدی سیرائی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقررشد هر روز دو منطقه از مناطق دهگانه شهرداری کرج مورد بازدید قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =