مصطفی سعیدی سیرایی - کراپ‌شده

سرپرست شهرداری کرج گفت: بهره‌برداری از پروژه کنارگذر مهرشهر ظرف ۲۰ روز آینده انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی، بابیان اینکه در دوره سرپرستی فرصتی برای برنامه‌ریزی نیست و برنامه‌ریزی برای اقدامات اساسی توسط شهردار صورت می‌گیرد، گفت: دوره سرپرستی شهرداری کرج در نظر داریم ادامه کارها و پروژه‌های نیمه‌کاره که پیش‌ازاین در حال انجام بوده را پیگیری و با تلاش بیشتر  سرعت ببخشیم و در این راستا از چند پروژه مترو، کنارگذر شمالی و ... بازدید کردیم. تلاش می‌کنیم تا ۲۰ روز آینده پروژه کنارگذر مهرشهر را به بهره‌برداری برسانیم. 

وی یادآور شد: در دوران گذار برای انتخاب شهردار هستیم و برای آینده ریل‌گذاری می‌کنیم. طبق فرمایش رهبری با کار جهادی و انقلابی کشور سامان می‌گیرد و من به این امر اعتقاددارم و بر این اساس  با تلاش، جدیت، کار جهادی و انقلابی برای خدمت به مردم و جلب رضایتمندی آن‌ها تلاش می‌کنیم.

سرپرست شهرداری کرج در خصوص مهم‌ترین نقایص مجموعه شهرداری کرج و اقدامات لازم برای رفع آن‌ها گفت: ساختار نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین عوامل خدمت به مردم است که در شهرداری کرج نیروی انسانی  باید ساماندهی شود و پروژه‌های نیمه‌کاره باید به نتیجه برسد. 

سعیدی سیرائی گفت: در بعضی موارد پروژه‌ها قابلیت اجرایی ندارند و در این موارد باید از  خسارت مالی به شهرداری جلوگیری شود.

وی اضافه کرد: همچنین در مناطق کم برخوردار اقداماتی که درشان مردم بوده صورت نگرفته است که توجه به این مناطق باید در اولویت قرار گیرد و درآمدهای پایدار نیز  باید پیگیری شود تا مدیریت شهری بتواند خدمات بهتری را به شهر و شهروندان ارائه کند و مردم نیز  بتوانند خدمت را لمس کنند.

سرپرست شهرداری کرج بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع توسط همه مدیران شهرداری کرج تأکید کرد و افزود: درب دفاتر همه مدیران و معاونین شهرداری کرج باید به روی مردم باز باشد و باید پذیرای مردم باشند و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند. همه باید تلاش کنیم تا اعتماد ازدست‌رفته در حوزه مدیریت شهری به مردم برگردد. 

سعیدی سیرائی یکی از لوازم پیشرفت امور را ایجاد  تغییر دانست و ضمن تائید ایجاد تغییر در ساختار منابع انسانی شهرداری کرج، گفت: همان‌طور که مردم در انتخابات شورا به تغییر رأی دادند، اکنون هم منتظر تغییر هستند و اولین پایه‌های تغییر در منابع انسانی شکل می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =