قهرمانی

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به این‌که عمر آسفالت در شهر به دلیل نبود نظارت بسیار پایین است، گفت: باید در انتخاب پیمانکار و نوع آسفالت دقت شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور سومین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: روز اول کاری با بازدید از منطقه مهرشهر انجام شد و طی بازدیدها شاهد رها شدن نخاله‌ها در سطح شهر بودم.

وی با توجه به اینکه شهرداری دارای کارخانه آسفالت است اما طی بازدید مشاهده شد که آسفالت‌ها بی‌کیفیت بوده، گفت: می‌طلبد سازمان عمران نظارت کامل بر این مهم داشته باشد زیرا بی‌کیفیت بودن آسفالت در اولین بارش‌ها مسئله‌ساز خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: لذا باید نسبت به بهبود روش‌های استفاده از آسفالت و افزایش کیفیت آن و نیز نظارت سازمان عمران در عملکرد پیمانکاران شهرداری اقدام کنیم.

قهرمانی صارم یادآور شد: برخی مناطق بودجه خوبی دارند اما مشخص نیست کجا در حال هزینه کردن هستند. انباشت نخاله‌ها در برخی معابر شهری علاوه بر زشت شدن چهره شهری باعث مشکلات و معضلاتی برای مردم شده و با روند افزایشی دمای هوا مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =