قهرمانی

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از ضروریات سازمان آتش‌نشانی تربیت نیروی متخصص و عملیاتی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج،مریم قهرمانی صارم با تبریک روز آتش‌نشانی و ایمنی، اظهار کردهفتم مهر یادآور رشادت‌ها، ایثار و نجات‌ زندگی است درواقع این روز بهانه‌ای است تا به گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که از جان و آسایش خود درراه حفظ جان و آسایش ما می‌گذرند کمک کنیم تا آتش‌نشانان از حداقل‌های تجهیزاتی و رفاهی بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه مردان وزنان آتش‌نشان مستحق تقدیرند، افزود: یکی از سازمان‌های موردتوجه که در دومین روز کاری آغاز شورای‌ ششم نیز با مراجعه به سازمان و گپ ‌و گفت با همکاران آتش‌نشان سعی کردم لیستی از دغدغه‌های آنان را جهت پیگیری تهیه و در مجموعه شهرداری آن‌ها را دنبال کنم.

عضو شورای شهر کرج بیان کرد: نیروی سازمان آتش‌نشانی بودن با آتش‌نشان بودن متفاوت است، یکی از ضروریات این سازمان با توجه به جمعیت شهر کرج تربیت نیروی متخصص و عملیاتی است.

قهرمانی صارم یادآور شد: در شورای چهارم راه‌اندازی دانشگاه آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفت و ساختمان مربوط به آن در چند بلوک به بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسید که متأسفانه بعد از مدتی رهاسازی گویا با تغییر کاربری مواجه شده‌ است.

وی یادآور شد: تربیت نیروی متخصص و عملیاتی و تجهیز این سازمان به ادوات و ماشین‌آلات موردنیاز از ضروریات امروز کلان‌شهر کرج است.

ناظر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی افزود: آسیب‌های جدی و پنهان تنفسی و جسمی از عمده موضوعاتی ست که نیروهای عملیاتی این سازمان با آن روبه‌رو هستند لذا امکاناتی فراتر ازآنچه امروز شاهد آن هستیم اعم از امکانات ورزشی مناسب و به‌روز برای داشتن همکارانی بانشاط‌تر و باانگیزه‌تر می‌بایست فراهم شود.

قهرمانی صارم اضافه کرد: شورای اسلامی شهر آمادگی هرگونه مساعدت در تصویب لوایحی که منجر به بالا بردن توان عملیاتی این سازمان شود را دارد چراکه توان تجهیزاتی و عملیاتی این سازمان مستقیماً باجان و مال همشهریان دچار حادثه مرتبط است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =