شهردار کرج - کراپ‌شده

شهردار کرج به اهمیت ساماندهی و واقعیت بخشی به بودجه اشاره کرد و گفت: اولویت‌بندی هزینه‌ها گام بعدی است که در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی صبح امروز در برنامه زنده رادیویی «البرز من سلام» به اهمیت ساماندهی و واقعیت بخشی به بودجه شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: اولویت‌بندی هزینه‌ها گام بعدی است که در دستور کار است.

وی در ادامه میزان بدهی شهرداری کرج را سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعم از وام بانکی، اوراق مشارکت، کسورات قانونی و غیره اعلام کرد.

شهردار کرج به آخرین وضعیت متروی کرج نیز اشاره کرد و گفت: میزان پیشرفت این پروژه در مسیرF تا K  ۹۸ درصد است.

سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه پیشرفت عمرانی به‌منزله راه‌اندازی پروژه نیست، گفت: این پروژه برای رسیدن به مرحله‌ تست گرم و مسافرگیری نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی است.

وی همچنین تأکید کرد: برای رسیدن به مرحله مسافرگیری متروی کرج یازده ماه زمان نیاز داریم.

شهردار کرج در بخش دیگری به آخرین وضعیت دریاچه‌ی مصنوعی کرج اشاره کرد و گفت: کارگروه ویژه‌ای تشکیل‌شده تا با آب منطقه‌ای استان البرز هماهنگی‌های لازم انجام شود.

سعیدی سیرائی در خصوص روشنایی پل شهدای حصارک نیز گفت: رسیدگی فوری به این مسئله در دستور کار است.

وی در بخش دیگری از اختصاص یک سالن در منطقه شیخ‌آباد به آموزش کودکان کار خبر داد.

شهردار کرج به ظرفیت پایین گرمخانه‌های مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در این حوزه از ظرفیت گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی و سالن‌های ورزشی استفاده خواهد شد.

سعیدی سیرائی در ادامه بابیان اینکه ناوگان عمومی کرج نیازند ارتقای بیشتر است، گفت: در این خصوص از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم. سازمان شهرداری‌های کشور با اختصاص وام به تعمیر و نوسازی اتوبوس‌ها کمک بزرگی به شهرداری‌ها می‌کند.

وی در ادامه به آخرین وضعیت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: شهرداری کرج در حال اجرای قانون جامع ایثارگران است.

شهردار کرج با تأکید بر اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران به مرحله گزینش و استعلام رسیده است، گفت: پس از اجرای قانون ایثارگران آموزش تبدیل وضعیت برای دیگر نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =