آماده باش کامل نیروهای خدمات شهری

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج از آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری مرکز و مناطق دهگانه خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر استمرار بارش باران تا فردا، گفتپیرو اعلام سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر شروع فعالیت سامانه بارشی در روزهای پیش رو، نیروهای خدمات شهری در مناطق دهگانه شهرداری کرج به حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: به حوزه معاونت‌های خدمات شهری مناطق دهگانه اعلام‌شده تا با آمادگی کامل نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای هرگونه رخداد احتمالی ناشی از بارش‌ها اقدام کنند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج با اشاره به اهمیت آمادگی تجهیزات زمستانی در سال جاری، ادامه داد: خدمات شهری مناطق دهگانه ملزم به استقرار و فعالیت ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی در مواقع آماده‌باش هستند.

رضوانی تأکید کرد: ماشین‌آلات مکانیزه سبک و سنگین حوزه خدمات شهری با آغاز فصل پاییز تمهیدات لازم برای مواجه با بارش برف و باران و هرگونه حوادث غیرمترقبه و رفع مشکلات احتمالی در کوتاه‌ترین زمان اتخاذشده است.

وی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه ۶۹۷ پاکبان به‌علاوه عوامل اجرایی خدمات شهری مناطق در حالت آماده‌باش هستند، گفت: ۵۶ خودرو شامل مزدا، نیسان، کامیون، لودر، پمپ آب و لجن کش نیز تجهیز شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =