غلام قربانی

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) از توزیع هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند در هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ پاسدار غلام قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: هرسال هم‌زمان با هفته بسیج، تعدادی بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شد و این امر سال جاری نیز به تعداد هزار بسته محقق خواهد شد.

وی همچنین به دیگر اقدامات حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: تأمین ۲۰ جهیزیه ویژه نوعروسان کم‌بضاعت، سرکشی و تکریم بیش از ۶۰ خانواده شهدا با حضور مدیران و شهرداران مناطق و فرماندهان پایگاه‌های بسیج تابعه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) از مرمت و بازسازی ۲۰ منزل مسکونی در مناطق کم برخوردار در هفته بسیج خبر داد و گفت: ساکنان این منازل تحت پوشش کمیته امداد هستند و عملیات مرمت و بازسازی تا پایان سال توسط گروه جهادی بسیج حوزه هشت حضرت سیدالشهدا (ع) انجام می‌شود.

گل‌باران قبور شهدا هم‌زمان در امام‌زاده محمد (ص)، چهارصد دستگاه و گلزار جوادآباد با حضور بسیجیان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فرهنگی و آموزشی اعم از تیراندازی، دارت و... برگزاری مراسم اردوی راهیان نور باهدف زیارت مزار مطهر سردار بزرگ ولایت، شهید حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از فرماندهان و بسیجیان نمونه از دیگر برنامه‌های تبیین شده در هفته بسیج است که فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) به آن اشاره کرد.

سرهنگ قربانی همچنین از راه‌اندازی ایستگاه صلواتی به همراه سرودهای انقلابی و آذین‌بندی در تمام مناطق در هفته بسیج خبر داد و گفت: نصب بنر و فضاسازی بصری متناسب با هفته بسیج، با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج نیز در سطح شهر انجام می‌شود.

وی از افتتاح پایگاه بسیج شهید فخری زاده در مجموعه اداره رفاه و درمان شهرداری کرج در باشگاه میلاد خبر داد و افزود: این مهم نیز هم‌زمان با هفته بسیج محقق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =