اسدیان

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری اطلاعات هزینه نیست و ایجاد ارزش‌افزوده و درآمد است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج،  محمد اسدیان در کمیسیون تلفیق با اشاره به بررسی بودجه سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در این بخش هزینه نیست بلکه ایجاد درآمد است، هرچند فرایند آن طولانی و زمان‌بر باشد اما در درازمدت سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه ارزش‌افزوده برای شهرداری ایجاد می‌کند.  

وی اضافه کرد: اهمیت فناوری اطلاعات و اثرات آن برای مدیریت شهری به طرز چشمگیری افزایش‌یافته و رشد و توسعه آن احساس می‌شود و غالباً بیان می‌شود که فناوری اطلاعات مهم‌ترین عامل افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها است.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج بیان کرد: فناوری اطلاعات در کشورهای مختلف بسیار موردتوجه قرارگرفته است به‌طوری‌که اکثر کشورها سرمایه‌گذاری‌های هنگفتی در این زمینه انجام داده‌اند در این راستا می‌طلبد که استفاده از فناوری اطلاعات در راستای دسترسی شهروندان به میز خدمت الکترونیک و شهر هوشمند توسط شهرداری ایجاد شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =