حاجی قاسمی

دبیر شورای شهر کرج گفت: شورای اسلامی شهر کرج در قیود متمم بودجه ۱۴۰۰ تاکید بر عدالت توزیعی در پرداخت حقوق پرسنل دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور سی‌امین جلسه رسمی شورا اظهار کرد: از شهردار درخواست می‌شود از هم‌اکنون پیش‌بینی لازم در خصوص تحقق این امر در قالب عیدی و پاداش پایان سال ۱۴۰۰ را صورت دهد.

وی در بخش دیگری اضافه کرد: شهرداری کرج در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران مطابق قوانین و سیاست‌های شورای اسلامی شهر که در ضمن تصویب متمم بودجه ۱۴۰۰ اعلام شد اقدام کند.

دبیر اول شورای شهر کرج بیان کرد: تأمین اعتبار پرداخت حقوق پرسنل تأمین نیرو از ردیف‌های عمرانی که در مورد برخی از پرسنل سازمان فاوا و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج موضوعیت دارد مانع از تبدیل وضعیت آن‌ها نمی‌شود.

وی یادآور شد: شورای شهر در جریان بررسی متمم سال ۱۴۰۰  اعتبار لازم برای مابه‌التفاوت ناشی از تبدیل وضعیت ۸۱۶ نفر از پرسنل ایثارگر تأمین نیرو را پیش‌بینی و مصوب کرده است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر کرج در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مجموعه شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: در خصوص آزمون تبدیل وضعیت ۳۷۰ نفر از پرسنل تأمین نیرو دقت لازم در منابع و روند آزمون صورت گیرد تا با توجه به اهمیت موضوع در آینده دچار مشکلات و حواشی نشویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =