سعیدی سیرائی

شهردار کرج گفت: امیدواریم با تصویب بودجه‌ای واقعی، شاهد اتفاقات مثبتی برای شهر و شهروندان در سال ۱۴۰۱ باشیم.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی سیرائی در سی و یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه در خصوص سرقت‌هایی که در سازمان مدیریت پسماند اتفاق افتاده، اظهار کرد: طی دو سال اخیر شکایتی در این خصوص تنظیم‌شده بود ولی حمایتی برای پیگیری آن وجود نداشت.

وی ادامه داد: امسال پیگیری این پرونده با تکیه‌بر مستندات در دستور کار قرارگرفته و این پیگیری تا حصول نتیجه ادامه دارد.

شهردار کرج به اشاره به درخواست بنیاد شهید استان البرز در خصوص اختصاص اعتبار برای ایجاد معراج شهدا و المان فرهنگی در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (س) توضیح داد: امسال یک میلیارد تومان اعتبار برای این کار تخصیص‌یافته و امیدواریم سال آینده مبلغ بیشتری در نظر گرفته شود.

سعیدی سیرائی ادامه داد: گلزار شهدا مکان مقدسی برای همه شهروندان است و شهرداری متناسب با توان و امکاناتی که دارد، به زیباتر شدن فضای آن کمک می‌کند.

شهردار کرج توضیح داد: این اعتبار در قالب لایحه مصوب شورا در اختیار بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

اتفاقات مثبتی در راه است

وی در ادامه با اشاره به تعامل سازنده شهرداری و شورا برای بودجه گذاری سال آینده اضافه کرد: امیدواریم با تصویب بودجه‌ای واقعی، شاهد اتفاقات مثبتی برای شهر و شهروندان در سال ۱۴۰۱ باشیم.

سعیدی سیرائی بابیان اینکه شهرداری کرج میراث دار حدود هزار و ۳۰۰ میلیارد  تومان بدهی وام از دوره‌های گذشته مدیریت شهری است، اضافه کرد: با وام مخالف نیستیم و اگر شرایط مهیا باشد، حتی حاضریم چهار هزار میلیارد وام دیگر بگیریم ولی آن را در پروژه‌های کلیدی شهر هزینه کنیم.

وی تأکید کرد: اگر قرار باشد سال آینده وامی بگیریم برای پروژه‌های قطار شهری و بزرگراه شمالی هزینه خواهد شد.

پرداخت حقوق کارکنان از منابع پایدار درآمدی

شهردار کرج گفت: در دوره‌های قبلی هم وام‌هایی گرفته‌شده ولی همه آن‌ها در پروژه‌های بزرگ عمرانی هزینه نشده است.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: ثمره وام‌هایی که شهرداری می‌گیرد باید در پیشبرد پروژه‌های عمرانی مشهود باشد و این‌گونه نباشد که برای پرداخت حقوق کارکنان هزینه شود.

وی در ادامه با اشاره به نحوه پرداخت حقوق کارکنان شهرداری در مدیریت شهری جدید افزود: اولویت اول در پرداخت حقوق پاکبان‌ها هستند و بعد سبزبانان و نیروهای شرکتی و پس از آن‌ها کارکنان رسمی حقوق خود را دریافت می‌کنند که این اتفاق در تاریخ مدیریت شهری کرج بی‌سابقه بوده است.

شهردار کرج گفت: در دوره مدیریت شهری جدید سعی می‌شود برای پرداخت حقوق کارکنان از منابع پایدار درآمدی استفاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =