منوچهر غفاری

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از کسب رتبه نخست درآمد نوسازی این منطقه در آذرماه سال جاری میان مناطق دهگانه شهرداری کرج خبر داد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به کسب رتبه برتر درآمدی منطقه در دو ماه گذشته از ردیف بودجه عوارض نوسازی، اظهار کرد: بر اساس اعلام اداره کل تشخیص و وصول درآمد نوسازی شهرداری کرج، این منطقه درمجموع با کسب ۱۵۷ درصد درآمد نوسازی، رتبه برتر را در آذرماه سال جاری میان مناطق دهگانه به دست آورد.

وی بیان کرد: مساعدت و همکاری شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض و بدهی‌های معوقه ضمن تسریع و ارتقای کیفی خدمات‌دهی شهرداری به شهروندان موجب پیشرفت عملیات‌های عمرانی نیز می‌شود.

سرپرست منطقه شش شهرداری کرج اجرای کامل درگاه خدمات الکترونیکی شهر هوشمند در منطقه و نیاز به اطلاع‌رسانی به‌موقع آن به شهروندان را یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار جهت پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی می‌توان برشمرد.

غفاری با اشاره به اینکه افزایش درآمد باعث می‌شود برنامه‌ریزی‌ها، ارائه خدمات، انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی به نحو مؤثرتری انجام شود، افزود: اجرای این اقدامات رضایت هر چه بیشتر شهروندان از دریافت خدمات و آبادانی منطقه را نیز به دنبال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =