امام جمعه

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: تجهیزات و امنیت کاری پاکبانان باید موردتوجه قرار بگیرد، همچنین حقوق آن‌ها باید با رعایت عدالت پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار با جمعی پاکبانان شهر کرج ضمن تشکر از زحمات آن‌ها به درد و دلشان گوش داد.

وی در این دیدار که با حضور اعضای شورای شهر و شهردار کرج و جمع کثیری از پاکبانان صورت گرفت، ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی، از حضور در جمع خادمین شهر که پیام‌آوران نظافت و تمیزی و زیبایی شهر هستند ابراز خرسندی کرد.

امام‌جمعه کرج در بخش دیگری ضمن تسلیت به بازماندگان پاکبان تازه درگذشته «علی شکری»، گفت: از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز ازدست‌رفته، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

وی گفت: این بزرگواران به‌عنوان عضوی خدوم از مجموعه مدیریت شهری بخش اعظمی از عمر خویش را درراه خدمت به شهروندان و تنظیف محیط زندگی همشهریان خود صرف کرده‌اند که این کار نزد خدا ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر ارزشمند بودن کار خادمین شهر، عنوان کرد: شاید امکانات رفاهی نتواند قدردان زحمات این عزیزان باشد ولی جایگاه کار این بزرگواران بسی ارزشمند و نزد خدا ارج‌وقرب زیادی دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی در خصوص درخواست نمایندگان پاکبانان، گفت: تلاش می‌شود مشکلات پاکبانان از طریق شورای شهر، شهردار کرج و مدیران و مسئولان شهری برطرف شود.

وی با تأکید به رسیدگی به مشکلات این قشر از کارگران، عنوان کرد: وضعیت رفاهی پاکبانان شهر باید به‌طورجدی و در اسرع وقت بررسی شود.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اینکه بحث تجهیزات و امنیت کاری این پاکبانان باید موردتوجه قرار بگیرد، گفت: دریافت حقوق کارگران نیز باید با رعایت عدالت پرداخت شود.

گفتنی است؛ در این دیدار نمایندگان پاکبانان مطالبی از قبیل عدم امنیت کاری، نداشتن تجهیزات ایمنی کار، وجود قراردادهای کوتاه‌مدت، عدم پرداخت سختی کار با توجه به قانون کار و نداشتن بیمه تکمیلی، دریافت حداقل حقوق، نداشتن قراردادهای مستقیم و بعضاً عدم دریافت فیش حقوقی و بی‌اعتبار بودن آن را مطرح و خواستار رفع این مشکلات شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =