اسدیان

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی و ایستگاه‌های سطح شهر به‌صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از شورای شهر کرج؛ هم‌زمان با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج از خطوط اتوبوس‌رانی شهر کرج و تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس‌رانی بازدید کرد.

در این بازدید وضعیت خطوط اتوبوس‌رانی شهر کرج مورد بازدید قرار گرفت و تعدادی از ایستگاه‌های اتوبوس‌رانی که نیازمند بهسازی هستند بررسی شدند.

محمد اسدیان در ابتدای این بازدید صبحگاهی، با حضور در ایستگاه‌های میدان شهدا، مصلی، هفت‌تیر و چهارراه طالقانی از نزدیک در جریان نحوه فعالیت خطوط قرار گرفتند و با تعدادی از رانندگان و مسافران اتوبوس‌های شرکت واحد به گفت‌وگو پرداختند.

وی اظهار کرد: تقاطع‌ها مهم‌ترین گلوگاه‌های ترافیکی در سطح معابر شهری هستند و حل معضلات ترافیکی آن‌ها با رویکرد منسجم و یکپارچه، گامی اساسی در سازمان‌دهی ترافیک معابر شهر است.

عضو شورای شهر کرج بابیان اینکه مجموعه مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت‌های لازم شهروندان را به استفاده از حمل‌ونقل پاک ترغیب ‌کند، افزود: درگذشته به دلیل توسعه شهرها و تغییر سبک زندگی، شهروندان به استفاده از خودروی شخصی، برای ترددهای درون‌شهری، روی آوردند که آسیب‌هایی به‌سلامت آن‌ها و زیست شهری وارد کرده است.

اسدیان تأکید کرد: بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوس‌رانی، شرایط مطلوب سرویس‌های خدماتی مانند وجود ایستگاه‌های قابل‌دسترس، پایانه‌های حمل‌ونقل و قیمت مناسب موجب تمایل بیشتر مردم به استفاده حمل‌ونقل عمومی می‌شود که ان شاالله در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =