بیلبورد دهه فجر

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج از اکران ۲۰ طرح تبلیغاتی در قالب پویش «با هم برای میهمن» در ایام دهه فجر خبر داد.

حامد احسانی نژاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به تشکیل "کمیته اطلاع رسانی تبلیغات شهری" اظهار کرد: این کمیته جهت ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری شکل گرفته که اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اعضای آن هستند.

وی ادامه داد: با تشکیل این کمیته، شاهد هماهنگ سازی تبلیغاتی هستیم که در مناسبت‌های مختلف سال در سطح شهر اکران می‌شود.

وی افزود: این هماهنگی و یکسان سازی، منجر به افزایش زیبایی بصری شهر و بالا رفتن روحیه و آرامش روانی شهروندان می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: اولین خروجی این کمیته اکران طرح‌هایی در قالب پویش «با هم برای میهن» است که همزمان با ایام االله دهه فجر به شکل بنر در مناطق مختلف شهر نصب شده است.

احسانی نژاد افزود: در این پویش در مجموع ۲۰ طرح اجرایی شده که بخشی از آن به معرفی شخصیت‌های برجسته استان البرزو شهرستان کرج در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و ... می پردازد.

وی اضافه کرد: بخش دیگری از این طرح‌ها هم دستاوردها و افتخارات ایران اسلامی  را در بیش از ۴ دهه گذشته معرفی می‌کند.

احسانی نژاد گفت: ۴۳ سال عشق و ایستادگی، ایران امن ترین کشور دنیا، ایران رتبه نخست در تولید واکسن در خاورمیانه و ایران چهارمین قدرت موشکی دنیا بخشی از بنرهایی هستند که در قالب پویش « با هم برای میهن» در مناطق مختلف شهر نصب شده‌اند.

سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج افزود: با هماهنگی اعضای کمیته اطلاع رسانی تبلیغات شهری، بنا شده تبلیغات شهری در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی پیش رو به همین شکل انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =