چپرد ار - کراپ‌شده

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: سیاست شورای ششم، توجه به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق دهگانه است.

جواد چپردار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، ضمن تبریک ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به مردم کرج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای ارزشمند دفاع مقدس، به وظایف مدیریت شهری در برپایی جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رویکرد شورای ششم، ایجاد وحدت رویه در تبلیغات شهری در این خصوص است.

وی با بیان اینکه قسمت عمده‌ای از وظایف برپایی جشن سالروز انقلاب اسلامی بر عهده مدیریت شهری است، اظهار داشت: طی جلساتی که با شهردار، مدیران مناطق و روسای سازمان های مربوطه داشتیم، تلاش کردیم، سال جاری با جدیت بیشتر و به شکل نوین تری تبلیغات شهری و جشن انقلاب را در سطح شهر برگزار کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: مردم انتظار دارند در سالروز انقلاب، چهره شهر تغییر کند بر همین اساس ما تلاش می‌کنیم بر اساس مطالبات به حق مردم، این اتفاق خوب را در ایام پیروزی در شهر رقم بزنیم.

چپردار با اشاره به اینکه اولویت اصلی مدیریت شهری، کسب رضایت شهروندان است، اظهار امیدواری کرد:  انتظار می‌رود مردم با حضور گسترده در جشن‌هایی که از سوی مدیریت شهری در کوچه‌ها و خیابان‌ها برگزار می شود، رضایت خود را از این نهاد خدمت رسان اعلام کنند.

پارک دانایی و ایستگاه آتش نشانی خلج آباد، هدیه مدیریت شهری به مردم در دهه فجر

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به پروژه‌هایی که قرار است در ایام دهه فجر امسال افتتاح شود اشاره کرد و افزود: دو پروژه پارک دانایی در منطقه ۱ و اسلام آباد و ایستگاه آتش نشانی در خلج آباد هدیه مدیریت شهری به مردم در این ایام است.

وی با بیان اینکه سیاست شورای ششم، توجه به مناطق کم برخوردار و توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق دهگانه به صورت یکسان است، عنوان کرد: تسریع در اتمام عملیات عمرانی و احداث پارک دانایی در محله اسلام آباد که از محله‌های کم برخوردار شهر است، یکی از اقدامات مدیریت شهری در این زمینه به شمار می‌رود.

چپردار با اشاره به اینکه تلاش کردیم در مدیریت شهری، همه پروژه‌هایی که بر عهده گرفتیم را به محض آماده شدن، افتتاح کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم، افزود: دو پروژه یاد شده به منظور هدیه جشن انقلاب به شهروندان، به صورت نمادین به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =