...........

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری کرج گفت: از ابتدای سال تا کنون تغییر رتبه ۹۵۴ نفر از کارکنان این مجموعه اعمال شده است.

فرزانه کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج با بیان اینکه آیین نامه رتبه بندی کارگران با رویکرد عوامل تشویقی(ارزیابی عملکرد) تدوین و سیرمراحل تکمیلی خود را می‌گذراند، اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۹۵۴ نفر حائز شرایط بودند که رتبه خود را دریافت کرده‌اند.

کیانی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از عناوین شغلی کارگری منسوخ و عملا خارج از وظایف تعریف شده شهرداری است، پیگیری و ارسال مکاتبه در خصوص بازبینی و اصلاح طرح طبقه بندی مشاغل کارگری صورت گرفته است.

وی در این خصوص عنوان کرد: علاوه براین، مکانیسم‌های پرداخت حقوق و دستمزد به سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور به همراه عناوین شغلی اصلاحی ارسال شده است.

این مسئول گفت: طبق صورت جلسه کمیته طبقه بندی مشاغل کارگری، ارتقای گروه ۵۵۴ نفر از افرادی که ۲۰ سال سابقه کاری دارند، اعمال شده است.

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری کرج از ارتقای گروه افراد واجد شرایط تا اسفند ماه سال جاری خبر داد و گفت: صورت جلسه مربوطه به استانداری ارسال شده است.

این مسئول در خصوص تغییر عنوان شغلی توضیح داد: افراد بالای ۲۰ سال سابقه که عناوین شغلی آنها ۱۰ و کمتر از آن بوده و واجد شرایط ارتقای گروه بالاتر نبوده اند، در گروه شغلی مربوطه متوقف شده اند. البته احکام آنها اصلاح و صورت جلسه مربوطه به استانداری ارسال شده است.

وی همچنین از اجرای تغییر عنوان شغلی ۴۱۰ نفر با سابقه ۱۵ تا ۲۰ که عناوین شغلی آنان کمتر از ۱۰ است خبر داد و گفت: در سال جاری مقرر شده نسبت به بروز رسانی آمار ارتقای گروه افرادی که چهار سال از اخذ آخرین گروه و تطبیق آنها گذشته اقدام شود.

کیانی همچنین از تغییر عنوان شغلی افرادی که گروه شغلی آنها ۱۱ و ۱۲ است، خبرداد و گفت: آمار افرادی‌که که عنوان شغلی آنها راننده پایه دو گروه ۹ است و فاقد گواهینامه پایه یک هستند، به منظور تغییر عنوان شغلی اخذ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =