ملاقات مردمی

به دلیل اوج گیری شیوع سویه جدید کرونا و تغییر رنگ بندی کرونایی شهرهای البرز، جلسه ملاقات مردمی شهردار کرج چهارشنبه جاری با هدف حفظ سلامتی شهروندان محترم و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، در حالی که شهردار کرج تاکنون در دوازده جلسه از دیدارهای عمومی تحت عنوان «چهارشنبه های مردمی» در محل مصلی نماز جمعه پاسخگوی شهروندان بوده و پای صحبت ها، مطالبات و نقطه نظرات ایشان در حوزه های مختلف نشسته است، اما هفته جاری و بر خلاف میل باطنی به جهت ضرورت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه به منظور جلوگیری از تشدید شیوع ویروس کرونا قادر به حضور در این برنامه نخواهند بود.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج ضمن عذرخواهی و پوزش از شهروندان و بزرگوارانی که قبلاً هماهنگی لازم با ایشان جهت حضور در جلسه ملاقات مردمی و دیدار با شهردار و سایر مدیران ارشد شهری صورت پذیرفته، بر پیگیری این دیدارها در اسرع وقت و پس از فروکش شرایط کنونی که متاسفانه سویه امیکرون کرونا موجب تغییر رنگ بندی کرونایی و افزایش تعداد مبتلایان شده، تاکید دارد.

در حال حاضر سامانه های غیرحضوری شهرداری کرج همچون سامانه ۱۳۷، پرتال اطلاع رسانی و... آمادگی دریافت نقطه نظرات، شکایات و دیدگاه های شهروندان محترم را دارا هستند و پیگیری های مرتبط با مطالبات شهروندان در دستور کار قرار دارد لکن با برگزاری مجدد چهارشنبه های مردمی در هفته های آتی، همچنان امکان ملاقات حضوری با مدیران ارشد شهری و شهردار محترم برای عموم شهروندان امکانپذیر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =