منوچهر غفاری - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج با اشاره به اهمیت دیدارهای مردمی، بر سرعت در پاسخگویی، احترام و تکریم ارباب‌رجوع، صرفه‌جویی در وقت و زمان و کاهش هزینه‌های تردد تأکید کرد.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی در این منطقه،  گفت: سرعت در پاسخگویی به مراجعات شهروندان، احترام و تکریم ارباب‌رجوع، کاهش حجم مراجعات شهروندان در طول ایام هفته به شهرداری، صرفه‌جویی در وقت و زمان و کاهش هزینه‌های تردد از مهم‌ترین اهداف برگزاری دیدارهای مردمی است.

وی اضافه کرد: شهرداری به‌عنوان یک‌نهاد خدمات رسان و متولی مدیریت یکپارچه شهری، بیش از سایر دستگاه‌ها با مراجعات مردمی مواجه است بنابراین تکریم ارباب‌رجوع باید در اولویت کاری این دستگاه و کارکنان آن قرار داده شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: این مجموعه نه‌تنها باید رضایتمندی شهروندان را جلب کند، بلکه باید با تکریم مراجعه‌کنندگان و خدمات‌رسانی به آن‌ها، موجب افزایش درآمد، رونق شهری و جذب سرمایه شود.

غفاری افزود: در دیدارهای عمومی تلاش داریم تا مشکلات شهروندان برطرف شود، اما برخی اوقات موانع قانونی وجود دارد که در مورد آن‌ها نمی‌توان کاری انجام داد، اما مجموعه پرسنل منطقه تمام تلاش خود را دارد تا ضمن برقراری رابطه مناسب با شهروندان، برای رفع مشکلات و نیازهای آن‌ها اقدام کند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل شهرداری، گفت: تمامی کارکنان و کارگران هر یک باید در انجام امور محوله توانمند، متعهد و دلسوز باشند و درواقع هر فردی باید در کار خود به‌منزله یک شهردار باشد تا بیشترین بازدهی در مجموعه شهرداری ایجاد گردد، در حوزه تکریم ارباب‌رجوع نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم و در این میان روابط عمومی تمام تلاش خود را در این زمینه می‌کند تا ضمن آگاه‌سازی جامعه، حقوق مسلم شهروندان را به آن‌ها آموزش دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =