غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج گفت: طرح‌های جهادی تمرین کارگروهی و مشارکت بین دستگاهی برای حل مشکلات مردم بود.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غلامرضا رضوانی در آخرین مرحله از طرح‌های جهادی امسال( ساماندهی و بهسازی حاشیه اتوبان تهران_ قزوین، محدوده کرج) که با حضور اعضای شورای شهر، مدیران دستگاه‌های مرتبط، ۷۰۰ نفر از پاکبانان و سبزبانان و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: کارگروهی حلقه مفقودی استان البرز است و طرح‌های جهادی تمرینی بود تا دستگاه‌های مختلف بتوانند در سایه تعامل و همکاری، باری از مشکلات شهر و شهروندان بردارند.

وی ادامه داد: در این دوره از مدیریت شهری، ۱۲ طرح جهادی اجرایی شده که ۱۰ مورد از آنها در مناطق، یک مورد در حاشیه رودخانه کرج و دیگری هم در اتوبان تهران _ قزوین (محدوده کرج) بوده است.

وی ادامه داد: امروز در آخرین مرحله از طرح‌های جهادی شهرداری، شاهد ساماندهی و بهسازی حاشیه اتوبان با مشارکت ۷۰۰ نفر از سبزبانان و پاکبانان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تغییر چهره حاشیه اتوبان افزود: تا کنون ۱۲۰ کامیون خاک و نخاله از حاشیه ۳۲ کیلومتری در لاین رفت و برگشت جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: رنگ آمیزی ۱۶ هزار متر مربع از دیوارهای حائل، روفت و روب ۱۲۸ هزار متر از رفوژ میانی و رنگ آمیزی سه هزار متر نیوجرسی از دیگر اقدامات صورت گرفته برای طرح جهادی امروز است.

این مسئول تاکید کرد: تا کنون ۵ هزار اصله درخت در حاشیه اتوبان کاشته شده و امروز هم هزار اصله دیگر به آنها اضافه می‌شود.

رضوانی افزود: پرچم‌های الوان پل‌هایی که در محدوده شهرک خاتم تا کمالشهر قرار دارند هم در راستای طرح استقبال از بهار تعویض شده اند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج ادامه داد: در راستای طرح استقبال از بهار هم ۲۵ هزار اصله درخت هرس شده و در کل عرصه‌های فضاهای سبز هم نخاله برداری، باغچه سازی و چاله کنی شده است.

رضوانی ابراز کرد: علاوه بر این دو المان با کرج خوش آمدید هم در ورودی کرج نصب شده است.

اهدای سه هزار اصله نهال و گل به مسافران اتوبان تهران_ قزوین

وی با اشاره به اهتمام سازمان سیما، منظر و فضای سبز  در اجرای طرح استقبال از بهار گفت: حدود سه هزار اصله نهال و گل هم آماده شده که امروز به همه کسانی که از این مسیر تردد دارند، هدیه داده شود تا این عزیزان با روحیه شاداب و دست پر به خانه بازگردند.

این مسئول گفت: البته این اقدام با رعایت کامل مسائل ایمنی و در زمان پیک ترافیک انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =