دومین جلسه شورای معاونین

شهردار کرج گفت: تمام پرداختی‌های پایان سال پاکبانان و سبزبانان تا قبل از بیستم اسفند ماه جاری انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مصطفی سعیدی سیرائی در دومین جلسه شورای معاونین که صبح امروز (۱۴ اسفند) با حضور معاونین و مدیران ادارات شهرداری کرج برگزار شد، با اشاره به رفع موانع و مشکلات پیش رو در اجرای پروژه‌های عمرانی عنوان کرد: این پروژه‌ها با دیدگاه ایجاد توازن منطقه‌ای و عدالت اجتماعی هدف‌گذاری شده است.

شهردار کرج در این جلسه در خصوص رفع موانع و مشکلات از پروژه‌های مشارکتی که از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در حال اجرا است، عنوان کرد: احصاء مشکلات و رفع موانع از پروژه‌ها در اولویت شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص استقبال از بهار ۱۴۰۱، شهر کرج را متحول خواهیم کرد و استقبال متفاوتی از نوروز خواهیم داشت، افزود: با توجه به نزدیک شدن به  روزهای پایانی سال، تمهیدات ویژه‌ای در این خصوص از سوی مسئولین مربوطه اتخاذ شود.

سیرائی با اشاره به اهمیت اجرای برنامه هایی که در آستانه فرارسیدن فصل بهار و عید نوروز به منظور استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی که قصد اقامت و یا اسکان موقت درشهر کرج دارند، گفت: تمهیدات ویژه‌ای جهت خدمات دهی مناسب به این هموطنان توسط شهرداری کرج  اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به فعالیت مدیریت شهری، مردم باید احساس کنند که بهار متفاوتی خواهند داشت، از این رو، زیباسازی و آماده‌سازی شهر به منظور استقبال از مسافران نوروزی، ایجاد بستر مناسب برای جذب گردشگر، تأمین رفاه و جلب رضایت مسافران نوروزی و پیش‌بینی اجرای برنامه‌های متنوع همچنین اتخاذ تمهیدات لازم برای روزهای پایانی سال به منظور رفاه و ارائه خدمات به شهروندان از اهم برنامه‌های است که باید در طرح  استقبال از بهار پیش بینی و اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه ضروری است برنامه ویژه‌ای از سوی شهردای کرج برای لحظه تحویل سال دیده شود، افزود: لازم است با هماهنگی صدا و سیما و با استفاده از ظرفیت پارک ایران کوچک این مهم محقق شود.

شهردار کرج ضمن تقدیر از کلیه عوامل و دست اندرکاران حاضر و همکاری پاکبانان و سبزبانان در اجرای طرح پاکداشت شهر که جمعه گذشته به اتمام رسید، عنوان کرد: طی برنامه ریزی صورت گرفته و با حمایت مسئولین شهری این طرح در سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

سعیدی با اشاره به اینکه برای پرداخت حقوق کارگران و پرسنل از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، تاکید کرد: تمام پرداختی‌ها پایان سال پاکبانان و سبزبانان تا قبل از بیستم اسفند ماه جاری انجام شود.

گفتنی است تعیین و تکلیف پروژه‌های سازمان سرمایه گذاری ومشارکت‌های مردمی، ضرورت اجرای طرح کاهش آلاینده‌ها هوا و بهبود کیفیت هوا و اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در این خصوص و آسیب شناسی صدور پروانه ساختمانی بر روی اراضی قولنامه‌ای و ارائه راهکارهای پیشنهادی در این خصوص همچنین مشکلات تامین راننده در برخی از سازمان‌ها از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =