• ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹
  • کد خبر: 80082
روز در خت کاری

رییس شورای شهر کرج گفت: برنامه ریزی شده تا در سال آینده، در هر یک از مناطق دهگانه سه پارک محله‌ای ایجاد شود و این موضوع در بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۱ هم لحاظ شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار عصر امروز در مراسم روز درختکاری که با حضور فرماندار و شهردار کرج، مدیر کل منابع طبیعی و مدیر کل محیط زیست البرز، اصحاب رسانه و شهروندان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: برنامه ریزی شده تا در سال آینده با مدیریت جهادی، در هر منطقه‌ای سه پارک محله‌ای ایجاد شود و این موضوع در بررسی و تصویب بودجه ۱۴۰۱ هم لحاظ شده است.

وی ادامه داد: علاوه براین، مدیریت شهری در نظر دارد در سال آینده پارک‌های مناطق دهگانه را با اولویت محلات کم برخوردار تجهیز و بهسازی کند.

جواد چپردار اضافه کرد: در کنار پارک‌های محله‌ای در نظر داریم در این دوره از مدیریت شهری، ۹ پارک موضوعی مثل پارک قرآن، خانواده، کودک، پدافند غیرعامل و ترافیک را برای استفاده عموم شهروندان به بهره برداری برسانیم.

 وی ابراز کرد: باید از همه مدیرانی که در طول سال‌های قبل برای گسترش سرانه فضای سبز در کلانشهر کرج قدردانی کرد.

این مسئول افزود: امیدواریم با تلاش مضاعف و کار جهادی، سال آینده در کنار بهره برداری از پروژه‌های عمرانی، در بحث توسعه فضای سبز هم طرح‌های ویژه‌ای اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =