دهمین جلسه شورای برنامه ریزی

شهردار کرج گفت: مبنای خدمت در این دوره از مدیریت شهری شفافیت و صداقت است و در این راستا همه مدیران شهری باید فیش‌های خود را در سامانه مشخص شده بارگذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ دهمین جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با حضور شهردار کرج، معاونین، مدیران کل، مدیران مناطق و روئسای سازمان‌های تابعه صبح امروز دوشنبه شانزدهم اسفند ماه برگزار شد.

مصطفی سعیدی در این جلسه ضمن تبریک روز جانباز و دیگر اعیاد ماه شعبان اظهار کرد: مدیران شهری با تفکر جهادی و مدیریت انقلابی می‌توانند زمینه افزایش رفاه شهروندان را ایجاد کنند. 

سعیدی  تاکید کرد: نگاه جهادی به خدمت رسانی باعث می‌شود مردم به دستگاه‌های خدمت رسان اعتماد پیدا کنند و این هدف زمانی نمود پیدا می‌کند که اقدامات جهادی به صورت عملی اجرایی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، افزود: باید تمهیدات و برنامه ریزی‌های لازم توسط مدیران و واحدهای مربوطه در خصوص رفاه حال شهروندان صورت گیرد.

شهردار کرج با اشاره به امکان سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان البرز تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرداری بیشترین سهم را برگزار کردن این دیدار مردمی دارد، مدیران و مسئولین مربوطه آمادگی و هماهنگی‌های لازم برای این مهم را در نظر بگیرند.

سعیدی با اشاره به برنامه‌های درنظر گرفته شده برای ایام شعبانیه اظهار داشت: رویکرد برگزاری اعیاد مذهبی با ید به گونه‌ای باشد که تغییرات در چهره شهر احساس شود و در این راستا اطلاع‌رسانی و فضاسازی مناسب از سوی واحدهای متولی انجام شود.

وی بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح مناطق و تزئینات و فضاسازی شهری، نصب بنر و پرچم همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح مناطق دهگانه از جمله برنامه‌هایی است که باید در این اعیاد اجرایی شود.

این مسئول همچنین ضمن قدردانی از اقدامات سازمان سیما ومنظر شهرداری کرج در خصوص اجرای برنامه‌های روز درختکاری ضمن اشاره به اهمیت کاشت درخت و توسعه عرصه‌های سبز گفت: ان شاءالله با تعامل بین مسئولین و مردم شاهد تداوم برنامه‌های درختکاری در مناطق مختلف شهر باشیم.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار نقش مهمی در ایجاد نشاط و شادابی فضای عمومی شهر و شهروندان ایفا می‌کند، عنوان کرد: بر این اساس مدیریت شهری ضمن تنظیف شهر، برنامه‌های متنوعی را برای ایام نوروز در نظر گرفته است.

سعیدی  با تاکید به انجام تمهیدات لازم در خصوص چهارشنبه آخر سال عنوان کرد: کلیه مدیران و مسئولین با انجام اقدامات لازم آرامش شهروندان در این روز فراهم نمایند. 

شهردار کرج در ادامه با شاره به اینکه پرداختی آخر سال پاکبانان و سبزبانان و نیروهای خدمات شهر در اولویت قرار دارد، افزود: مدیران این مهم را در نظر داشته باشند که پرداخت پاداش کارگران باید با رعایت عدالت صورت بگیرد.

  شهردار کرج در بخش دیگری از این نشست به نگاه ویژه این دوره از مدیریت شهری به شفافیت و صداقت اشاره کرد و گفت: مبنای خدمت در این دوره از مدیریت شهری شفافیت و صداقت است و در این راستا همه مدیران نیز باید فیش‌های خود را در سامانه مشخص شده بارگذاری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =