دیدار شهردار کرج از فرمانده سپاه 8سیدالشهدا

شهردار کرج در جمع فرماندهان و اعضاء شورای حوزه بسیج این نهاد گفت که مدیریت شهری با توجه به تنوع وظایف و خدمات در خط مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی در آیین گردهمایی فرماندهان، مشاوران و اعضاء شورای حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء شهرداری کرج، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر اجرای کار جهادی و اعتقادی در خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و ادامه داد: سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی با کار جهادی و اعتقادی توانست در قلب مردم عراق و سوریه نفوذ کند و خدمات ارزنده ای را برای مردم این دو کشور ارائه دهد.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید سردار دلها را الگوی خود قرار داده و مسیر این شهید گرانقدر را ادامه دهند، عنوان کرد: تعداد بسیجیان در مجموعه خدمات رسان مدیریت شهری کم نیست و باید با تفکر جهادی به گونه ای اقدام به ارائه خدمات کنیم که نارضایتی در شهروندان مشاهده نشود.

شهردار کرج با اشاره به وظایف تعریف شده در مجموعه مدیریت شهری و خدمت رسانی این نهاد از بدو تولد تا پایان زندگی هر شهروند، گفت: مدیریت شهری در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارد.

سعیدی با تاکید بر ضرورت توجه به عملکرد مجموعه که شعاری نباشد و به صورت جهادی عملی شود، اظهار داشت: با جهادی عمل کردن می توانیم هم رضایت مندی مردم را جلب کنیم هم امید را در دل مردم زنده کنیم و هم در راستای اهدافی که انقلاب، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری دارند، گام برداریم.

شهردار کرج اظهار امیدواری کرد که در سال جدید دست در دست هم با روحیه بسیجی و جهادی بتوانیم خدمات ارزشمندتری را به مردم شهر ارائه کنیم.

توزیع ۷ هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم

در ادامه این مراسم، غلام قربانی، فرمانده پایگاه بسیج حوزه هشت حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری کرج به تشریح اقدامات انجام شده از سوی این حوزه با همکاری بسیجیان این نهاد پرداخت و گفت: این حوزه در مناسبت های مختلف اقدامات ویژه ای در جهت کمک به رفاه حال شهروندان انجام داده است که از جمله آن می توان به توزیع ۷ هزار بسته معیشتی میان خانواده های محروم اشاره کرد.

وی همچنین از اهداء ۷۰ سری جهیزیه و آزاد کردن ۵۰ زندانی غیرعمد به عنوان اقدامات بسیج شهرداری سخن گفت و ادامه داد: با توجه به وظیفه تعریف شده بسیجیان در زمینه کمک به شهروندان در زمینه های مختلف، این حوزه با همکاری گروه های جهادی در مرمت و بازسازی ۲۵ منزل غیر قابل سکونت نیز همکاری داشته است.

حضور بسیجیان شهرداری کرج در استان سیل زده هرمزگان و کمک به هموطنان از دیگر اقداماتی بود که فرمانده بسیج حوزه ۸ حضرت سیدالشهداء به آن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کارنامه بسیج شهرداری کرج در حوزه های مختلف درخشان است.

وی با بیان اینکه پرسنل شهرداری علاوه بر پست های خدماتی که در مجموعه مدیریت شهری دارند، توفیق خدمت بسیج در مناطق مختلف را نیز بر عهده گرفتند، اظهار داشت: امید است حضور درخشان بسیجیان در این مجموعه تداوم داشته باشد و شاهد اقدامات بیشتر و مطلوب تری به شهروندان از سوی این حوزه باشیم.

گفتنی است در پایان این گردهمایی، از فرماندهان و شورای حوزه بسیج شهرداری کرج قدردانی و تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =