آرامستان

طی نشستی در سازمان مدیریت آرامستانهای شهرداری کرج و با حضور نمایندگان نهادهای مربوطه، تمهیدات لازم برای پنج شنبه پایانی سال و خدمت رسانی مناسب به زائرین اهل قبور اندیشیده و تصمیماتی اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، صبح امروز با حضور مسئولان استانی و شهری کرج و کمالشهر اعم از پلیس راهور، نیروی انتظامی، پلیس راه، شهرک صنعتی بهارستان، اداره کل حمل و نقل و راهداری استان، اورژانس، آتش نشانی، منطقه ۶ شهرداری و...، نشست هماهنگی جهت مدیریت ترافیک و خدمت رسانی به زائران اهل قبور بهشت سکینه (س) در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال به میزبانی سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج برگزار شد.

در این نشست سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از طراحی و چاپ ۲۰ هزار بروشور اطلاع رسانی و راهنمای مسیر خبر داد و گفت: این بروشورها در روزهای پنج شنبه و جمعه آخر سال بین زائران اهل قبور توزیع می شود.

محمد محمودی نژاد گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون، طی دو سال گذشته تعداد زیادی از شهروندان، عزیزان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند و نتوانستند آن طور که باید مراسم های عزاداری و زیارت اهل قبور را در پنج شنبه آخر سال برگزار کنند که پیش بینی می شود امسال حجم زائران اهل قبور بهشت سکینه(س) کرج در روزهای پایانی سال به نسبت دو سال گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از ماه های گذشته با برگزاری جلسات مختلف، سعی در برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی های لازم جهت هرچه بهتر برگزار شدن آیین و رسم دیرینه زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال دارد.

نصب بنرهای اطلاع رسانی از هفته جاری در مسیرهای منتهی به بهشت سکینه (س)

این مسئول از همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی استانی و شهری اعم از پلیس راهور و نیروی انتظامی، شهرک صنعتی بهارستان، اداره حمل و نقل جاده ای، راهداری، اورژانس، آتش نشانی، منطقه ۶ شهرداری کرج، شهرداری کمالشهر و... تشکر و قدردانی و عنوان کرد: حفظ آسایش، مدیریت ترافیک داخلی محدوده آرامستان بهشت سکینه (س)، سهولت تردد در دسترسی های اصلی و بزرگراهی و در نهایت ارائه خدمات مطلوب تر به زائران اهل قبور هدف ماست که امید می رود به بهترین نحو ممکن انجام شود.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی به شهروندان و زائران اهل قبور، طبق برنامه ریزی مقرر شد که از یک هفته قبل از ۲۶ اسفند (آخرین پنج شنبه سال) بنرهای اطلاع رسانی، راهنمای مسیر و... در نقاط پرتردد به خصوص اتوبان کرج قزوین از پل حصارک تا بهشت سکینه(س)، شهرک صنعتی بهارستان، بلوار شورا در کمالشهر و... نصب شود.

۲۶ و ۲۷  اسفند ورود به بهشت سکینه (س) از شهرک صنعتی بهارستان میسر است

وی گفت: با انجام برنامه ریزی های لازم آرامستان بهشت سکینه(س) از روز ۴ شنبه ۲۵ اسفند تا یکشنبه ۲۹ اسفند سال جاری از ساعت ۵ صبح الی ۲۰ پذیرای زائرین اهل قبور است که از شهروندان درخواست می شود در صورت امکان زیارت خود را در ساعات کم تردد برنامه ریزی و مدیریت کنند.

محمودی نژاد خاطرنشان کرد: به جهت کنترل ترافیک و روان بودن مسیر تردد زائران اهل قبور، راه ورود به آرامستان از مسیر شهرک صنعتی بهارستان در نظر گرفته شده تا شهروندان از بتوانند از درب های ورودی باب الجواد (ع) وارد بهشت سکینه(س) و از دروازه های باب الرضا(ع) و دو خروجی دیگر از آرامستان خارج شوند.

ارسال پیامک انبوه اطلاع رسانی به تمامی شهروندان

این مسئول اعلام کرد: در راستای حفظ نظم و آرامش موجود در آرامستان، قرار است که طی هفته جاری پیامک های اطلاع رسانی با مضمون "مدیریت زمانبندی حضور در آرامستان و زیارت اهل قبور" به تمامی شهروندان و خانواده های عزادار ارسال می شود که امید می رود همشهریان همانند سالهای گذشته با مدیریت شهری و سازمان مدیریت آرامستان ها همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در پایان از شهروندان و زائران اهل قبور خواست تا قبل از عزیمت به آرامستان بهشت سکینه(س)، از آخرین وضعیت تردد و ترافیک محدوده از طریق نرم افزارهای ترافیکی اطلاع یابند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =