پیگیری وصول مطالبات شهرداری از پروژه البرز مال

شهردار کرج از همراهی این نهاد با بنیاد نخبگان البرز در برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان کرجی حائز رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۰ و راه یافتگان به دانشگاه های ممتاز کشور و برگزیدگان المپیادهای سراسری دانش آموزی خبر داد.

مصطفی سعیدی در گفتو با خبرنگار کرج امروز با بیان مطلب فوق اظهار داشت: حمایت از استعدادهای  نخبگانِ جوان و استفاده از آن در راستای اعتلا و آبادانی میهن اسلامی مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد لذا باید قدردان سرمایه های ناب انسانی به عنوان آینده سازانِ فردای کشور باشیم و برای پایبندسازی آنها برای خدمتِ به این آب و خاک تلاش نماییم.

وی افزود: حمایت از نخبگان راهگشای تقویت اشتغالزایی و بهبود کیفیت تولیدات داخلی است و چنانچه مدیران اجرایی از ظرفیتِ فکری و خلاقیت های صاحبان اندیشه در تصمیم گیری ها بهره مند شوند، قطعاً نتایج بهتری را در ریل اقدام و عمل خواهد داشت و به غلبه بر مشکلات کمک شایانی خواهد نمود.

این مسئول ادامه داد: نگاه و رویکرد اعضاء محترم شورای شهر کرج به مسائل فرهنگی و حمایت از نخبگان شهری و توجه به جوانانِ خلاق و صاحب ایده موجب شده تا شهرداری در این حوزه جهت گیری مناسبی داشته باشد و در همین راستا شاهد تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری و راه یافتگان به دانشگاه های ممتاز کشور خواهیم بود.

یادآور می شود مراسم تجلیل از دانش آموزان کرجی حائز رتبه های تک و دوم رقمی کنکور سراسری ۱۴۰۰ که به جهت ورود به دانشگاه های ممتاز کشور به جامعه نخبگانی کشور پیوسته اند، اول هفته آینده با مشارکت بنیاد نخبگان، شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج، اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =