44 - کراپ‌شده

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج گفت: ۲ هزار اصله نهال در بین شهروندان ساکن در منطقه به صورت رایگان توزیع شد که بی‌تردید نقش به‌سزایی در تامین سرانه فضای سبز دارد.

مهدی رشیدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و به منظور ارتقای فرهنگ زیست محیطی و جلب مشارکت شهروندان دو هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان توزیع شد. 

رشیدی گفت: درختانی که توزیع می‌شود از گونه‌های مقاوم و سازگار با اقلیم منطقه است و از شهروندان می‌خواهیم طبق اصول به کاشت صحیح درختان در سطح منطقه اقدام کنند و در حفظ و نگهداری فضای سبز در سطح شهر کوشا باشند.

وی با اشاره به اهمیت کاشت نهال در روز های پایانی سال گفت: با توجه به امکان کاشت حجم بالای درختان در این زمان از سال، می تواند تاثیر بسیار مثبتی در تقویت بافت گیاهی داشته و علاوه بر این، بیش از پیش توجه مردم را به محیط زیست، درختان  و اهمیت آن ها جلب کند.

رشیدی همچنین از احداث جنگلکاری در محله حسن آباد خبرداد و گفت: در این اقدام با همکاری دانش آموزان 80 اصله درخت در این محدوده کاشته شده است.

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج یادآور شد: این طرح با هدف افزایش رضایت شهروندی و توسعه امر درختکاری و نگهداری آن  انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =