دیدار خانواده شهید

شهردار کرج گفت: شهادت مدال لیاقتی ایست که بر سینه هر فردی نمی نشیند و خانواده های معظم شهداء نماد صبر و ایثار هستند.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی صبح امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰) پس از شرکت در مراسم مادران چشم انتظار و کاشت نهال به نام و یاد شهیدان در محل گلزار شهداء بهشت سکینه (س)، در منزل تعدادی از خانواده های معظم شهیدان حضور یافت و فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام شهداء را به ایشان تبریک گفت.

وی در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: حضور خانواده های معظم و فرزندانِ شاهد در دوره کنونی شورای اسلامی شهر حال و هوای مدیریت شهری را انقلابی و جهادی نموده و سعی می کنیم این روحیه در خدماتی که به شهروندان ارائه می شود نیز قابل مشاهده باشد.

شهردار مرکز البرز افزود: پدران و مادران شهداء برکت و سرمایه های معنوی جامعه هستند که شهیدان در دامان آنها پرورش یافته و مشق غیرت و ایثار را آموخته اند و امروز به عنوان میراث و امانت های ارزشمند شهداء نزد ما، رسالت تکریم شان را بر عهده داریم.

این مسئول گفت: هر روز باید روزِ تکریم شهداء باشد و اگر به آموزه ها و وصایای ایشان که همانا خدمت جهادی و سلامت است، عمل نماییم، بهترین قدردانی عملی از رشادت های آن قهرمانان وطن است.

سعیدی عنوان کرد: شهیدان در دو راهی دنیا و آخرت، مسیر رستگاری را برگزیدند و با تقدیم جان خود به عنوان ارزشمندترین هدیه الهی، نام و یاد خود را در دفتر رشادت های انقلاب ثبت کردند.

شهردار کرج در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه به مدیران شهری درباره بازدید و عیادت مستمر از خانواده های معظم شهداء و جانبازان توصیه شده است، عنوان کرد: پدران و مادران شهداء استوانه های صبر و ویترین اخلاق و ایمان هستند و تکریمِ آنها توسط مسئولان مراتبِ قدردانی حاکمیت از فداکاری شهداء را به تصویر می کشد.

سعیدی گفت: بخشی از فریضه جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره داشتند، مربوط به اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل های جدید به ویژه دانش آموزان با وصایا و زندگینامه شهداء که تولید معرفت و اخلاق و روحیه جهادی می نماید، می شود و شهرداری کرج با حمایت های اعضاء محترم شورای شهر در بودجه ۱۴۰۱ اعتبار مناسبی برای فعالیت های فرهنگی و قرآنی در نظر گرفته است.وی در پایان با تاکید بر اینکه شهادت مدال افتخاری ایست که بر سینه هر فردی نمی نشیند، اظهار کرد: امیدوارم که دولت و ملت ایران با دعای شهداء و حرکت در مسیر آموزه ها و وصایای ایشان موفق به فتح قله های رفیع عزت و پیشرفت گردیده و با توجهات الهی بتوانیم مشکلات کنونی را با اتحاد و همدلی پشت سر بگذاریم.

گزارش تصویری / میلاد جعفری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =