شورای شهر

شهردار کرج گفت: تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری طبق مصوبه مجلس و ارائه طریق کمیته پنج نفره که اعضاء شورای شهر نیز در آن عضویت دارند، صورت می پذیرد.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی در چهل و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که عصر امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و نیمه شعبان، اظهار داشت: در اقدامی کم سابقه و همسو با عدالت اجتماعی، عیدی و سنوات پاکبانان و سبزبانان پیش از پایان سال تسویه شد و در راستای تحقق وعده و سیاست های اعضاء شورای شهر، در دوره کنونی حقوق و مزایای نیروهای فضای سبز و تنظیف معابر قبل از نیروهای شرکتی و رسمی پرداخت میشود.

وی با بیان اینکه تحقق عدالت در پرداخت ها که در تباصر بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نیز لحاظ شده، در دستور کار قرار دارد، افزود: در همین راستا امسال مبلغ ۲ میلیون و پانصد هزار تومان بن کارت رفاه تحت عنوان پاداش و عیدانه تقدیم پاکبانان، سبزبانان و غسالان شد، همین طور مبلغ ۲ میلیون تومان به هر یک از نیروهای خدماتی و پیک اداری و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز به نیروهای رسمی و شرکت تقدیم گردید.

سعیدی در ادامه از واریز مبلغ یک میلیون تومان تحت عنوان پاداش پایان سال به حساب پرسنل اعم از مدیران، پرسنل شرکتی، تامین نیرو و... خبر داد و گفت: یکسان سازی پاداش ها به این نحو برای نخستین بار در مدیریت شهری اتفاق می افتد و برای تحقق عدالت مبالغی به نسبت مساحت و میزان درآمدزایی در اختیار مدیران مناطق قرار گرفته تا تقدیم نیروهایی که بیشتر تلاش کرده اند، شود.

شفافیت در حقوق و دستمزد مدیران شهری و پرداختی به رسانه ها

شهردار کرج در بخش دیگری از سخنانش از صدور دستور برای شفاف سازی و انتشار فیش حقوقی مدیران شهری و در ادامه پرسنل مدیریت شهری و دیگر هزینه کردهای مالی همچون پرداختی ها به رسانه ها در سامانه شفافیت خبر داد و هدف از آن را افزایش اعتماد عمومی به نهاد شهرداری اعلام کرد.

وی درباره روند تبدیل وضعیت نیروها نیز مصوبه مجلس و همین طور اعلام نظر کمیته پنج نفره که از اعضاء شورای شهر نیز در آن عضویت دارند را ملاک عمل دانست و ادامه داد: پیشنهاد میکنم که در این ارتباط چندان در بند اعداد و ارقام نباشیم و اجازه دهیم که جانبازان و فرزندان ایثارگران در دوره جهادی مدیریت شهری از امتیاز قانونی بهره مند شده و برای خدمت رسانی به مردم از امنیت شغلی بهتری برخوردار گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =