66

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج از اجرای انجام عملیات عمرانی و ساماندهی خیابان های سطح منطقه با توزیع بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت خبر داد.

منوچهر غفاری در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو درخواست شهروندان و پیگیری‌های صورت گرفته، ترمیم و بهسازی معابر خیابان های بازرگانی، چهارراه ناصربخت، خیابان استاد شهریار، خیابان ایران زمین، نواب صفوی، کلکتور خیابان باهنر با توزیع ۲۰ هزار و ۴۸۰ تن آسفالت اجرایی شده است.

غفاری همچنین از توزیع ۲۴۰ تن آسفالت به منظور بهسازی و روکش آسفالت معابر طی هفته جاری خبرداد و گفت: با اجرای عملیات روکش معابر، بهسازی مشکلات معابر منطقه بر اساس اولویت‌بندی‌ اجرایی می شود.

وی بیان کرد: اکیپ‌های آسفالت در سطح منطقه به‌صورت مستمر معابری را که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند را پس از شناسایی و اولویت‌بندی توسط کارشناسان فنی، اجرایی می کنند.  

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: در راستای طرح استقبال از بهار و به منظور زیباسازی منظر شهری و افزایش ایمنی تردد خودروها و عابران پیاده در سطح معابر، اجری عملیات لکه گیری آسفالت، مرمت نوارهای حفاری همچنین بهسازی جداول و پیاده روها در حال انجام است.  

این مسئول با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت برخی کوچه‌ها و خیابان‌ها که به منظور اجرای عملیات انشعابات، حفاری شده است، افزود: مجموعه مدیریت شهری در صدد است تا با اجرای این گونه اقدامات و فعالیت‌ها،  بهسازی فضاها و زیرساخت‌های شهری را به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =