سفره هفت سین

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، از نصب اِلمان های نوروزی و ۱۵ سفره هفت سین در نقاط مختلف شهر به مناسبت نزدیکی به ایام نوروز خبرداد.

حمیدرضا عبدالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، گفت: بیش از ۱۵ سفره هفت سین مقیاس بزرگ نمادین به منظور استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در مراکز شهر پهن خواهد شد.

وی از نصب این سفره ها در ورودی شورای شهر، شهرداری مرکز، دادگستری و فرمانداری کرج خبر داد و گفت: میادین حافظ، طالقانی، والفجر، جمهوری ورودی پارک چمران و آرامستان بهشت سکینه (س) و ترمینال شهید کلانتری و چهارراه گلزار مکان‌هایی دیگری هستند که جانمایی هفت سین های نوروزی در آنها صورت می گیرد.

این مسئول جانمایی ۳۸ عدد فلاورباکس گل های بهاری های در شهر را نیز از دیگر اقدامات معاونت زیباسازی در آستانه نوروز ۱۴۰۱ معرفی کرد و افزود: اقدامات مدیریت شهری کرج برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی سرعت گرفته است و تا روزهای پایانی سال ادامه دارد.

سرپرست سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: تجهیز و آماده سازی کلیه بوستانهای شهر از لحاظ تسهیلات رفاهی مورد نیاز مسافرین، گلکاری ویژه در میادین شهر با انواع گل‌های فصلی و بهاری، هرس و مرتب کردن عرصه های فضای سبز همچنین رنگ آمیزی و بهسازی این فضاها در قالب طرح استقبال از بهار انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =