-رئیس شوراجواد چپردار

دکتر جواد چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج در پیامی سال نو را به هموطنان و همشهریان گرامی تبریک گفت.

به گزارش کرج امروز، متن پیام بدین شرح است: «چه نیکو سنتی است این آیین باستانی که ایرانیان به آن می‌بالند و هر سال آمدنش را جشن می‌گیرند و به یمن وجودش، ندای «یا مقلب القلوب و الابصار» سر می‌دهند.

ایام مبارک، فرخنده و مسعود اعیاد ماه شعبان به ویژه میلاد با سعادت امام عصر (عج)، طلیعه قرن جدید را به عید ظهور، بهار قران و خوان عدالت مبدّل و مزیّن نموده است که انوار الهی این ماه پر برکت، بی تردید  شادمانی،خرمّی و سرسبزی بهار پیش رو را صد چندان نموده است.

عید نوروز برای خدمتگزاران ایران اسلامی بویژه مدیران شهری فرصتی مغتنم است تا با همتی مضاعف برای قدرشناسی از این ملت فهیم و لایق درپیش گیرند.

در سالی که گذشت با همراهی و همدلی شهروندان عزیز فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و گام های برداشته شده در جهت توسعه و پیشرفت شهرمان را رفته رفته محکم تر و استوارتر ساختیم و شاهد به بار نشستن پیگیری های خادمین شهر در رسیدگی به امور شهر و شهروندان بوده ایم.

عید نوروز برای خدمتگزاران ایران اسلامی بویژه مدیران شهری فرصتی مغتنم است تا با همتی مضاعف برای قدرشناسی از این ملت فهیم و لایق درپیش گیرند.

اینجانب لازم می دانم بعنوان خادم مردم فهیم و قدرشناس و به نیابت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر از آحاد مردم عزیز، فهیم و شریف شهرمان، خانواده معزز شهداء، ایثارگران، نخبه گان جوان و همچنین مسئولین استان و شهردار محترم، کارکنان و کارگران پرتلاش و زحمتکش مدیریت شهری در سالی که گذشت صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و ضمن تبریک سال نو، آرزوی سالی توأم با بهروزی و توفیق برای مردم ایران زمین، به ویژه شهروندان کلانشهر کرج را از درگاه ایزد منان آرزو داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =