سلطانی مقدم

معاون مالی و اقتصادی گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر کرج، جریمه تاخیر در تادیه بدهکاران دارای چک برگشتی، مشمول بخشودگی می‌شود.

علی سلطانی مقدم در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اقدام مدیریت شهری کرج در خصوص اعمال سیاست‌های تشویقی با هدف وصول مطالبات معوق اظهار کرد: با مصوبه شورای شهر، افرادی‌که دارای چک برگشتی هستند، می‌توانند با توجه به زمان تعیین شده در مصوبه ابلاغی، نسبت به پرداخت اصل بدهی خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: این افراد با توجه به زمان مراجعه به ادارات حقوقی مناطق دهگانه و سازمان‌های تابعه، از بخشودگی ۶۰ تا ۲۰ درصدی خسارت تاخیر تادیه دین برخوردار می‌شوند.

 سلطانی مقدم توضیح داد: بر این اساس اگر فردی تا ۱۵ اردیبهشت ماه امسال برای پرداخت اصل بدهی خود اقدام کند، تا ۵۰ درصد و اگر تا ۱۵ خرداد مراجعه کند از ۴۰ درصد بخشودگی خسارت تاخیر تادیه دین برخوردار می‌شود.
این مسئول ابراز کرد: علاوه بر این، مراجعه تا ۱۵ تیر شامل ۳۰ درصد بخشودگی خسارت تاخیر و  مراجعه تا ۱۵ مرداد هم مشمول تخفیف ۲۰ درصدی خواهد شد.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج گفت: این تخفیف فقط یک بار از ۱۵ فروردین الی ۱۵ مرداد ماه اعمال می‌شود و کسانی هم که اصل مبلغ چک را پرداخت کنند، مشمول ۶۰ درصد بخشودگی برای تاخیر تادیه می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =