ذبیحی

عضو شورای شهر کرج گفت: جشنواره لاله‌ها به برند شهر کرج تبدیل‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علی ذبیحی با اشاره به فرارسیدن ‌روز فرهنگی کرج، اظهار کرد: با تصویب شورای شهر و همت شورای عالی استان بیست و یکم فروردین‌ماه به‌عنوان روز فرهنگی کرج در تقویم ملی به ثبت رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه خاص‌ترین نماد و سمبل هر شهر برای روز فرهنگی انتخاب می‌شود، گفت: با همفکری صاحبان نظران نماد شهر کرج گل لاله انتخاب شده است.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه روز فرهنگی کرج با برگزاری جشنواره لاله‌ در باغ گل‌های بوستان شهید چمران متقارن شده است، گفت: جشنواره لاله‌ها به برند شهر کرج تبدیل‌شده است.

ذبیحی با بیان اینکه برگزاری جشنواره گل لاله «گچسر» واقع در جاده چالوس دیگر جشنواره‌ای است که پای گردشگران زیادی را به کرج بازکرده، گفت: برگزاری هرچه بهتر رویدادهای فرهنگی در حاشیه روز فرهنگی و همچنین جشنواره‌های گل لاله می‌تواند به معرفی ظرفیت‌های گردشگری این کلان‌شهر کمک کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری موجب توسعه شهری کرج می‌شود، گفت: از آنجایی‌که یکی از وظایف اصلی شهرداری ایجاد نشاط اجتماعی است، برگزاری رویدادهای فرهنگی با محوریت تبدیل‌شدن کرج به مقصد گردشگری می‌تواند به تحقق این مهم کمک کند.

عضو شورای شهر کرج در بخش دیگری با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر شرایط خاص شیوع ویروس کرونا فرصت برگزاری برنامه‌های متنوع را گرفته است، گفت: اما مدیریت شهری کرج برنامه‌های خود را در فضای مجازی برگزار کرد که از میان آنها می‌توان به برگزاری تورهای مجازی به‌منظور بازدید از جشنواره لاله‌ها و کاخ مروارید که میزبان برگزاری جشنواره گل‌های داودی بوده است، اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =