مصطفی سعیدی

شهردار کرج گفت: جمع آوری دوربرگردان غیر همسطح شهید حیدرخانی علاوه بر رفع مشکلات فنی و ترافیکی، از نظر اقتصادی، منظر شهری و ایمنی هم به صرفه و صلاح شهر و مجموعه مدیریت شهری است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی در جلسه بررسی وضعیت پروژه دوربرگردان غیر همسطح شهید حیدرخانی اظهار کرد: شهرداری کرج در سنوات گذشته با آگاهی از اینکه محل اجرای این پروژه تحت تصرف آبفا بوده و به موجب اسناد صورت جلسات و مدارک مربوط به توافقات واگذاری آبفا، اقدام به احداث این دوربرگردان کرده است.

وی ادامه داد: طی سال گذشته شهرداری با شکایت خواهان جدیدی مواجه شد که علیرغم تلاش‌های مدیریت شهری جهت توافق با شاکی، موضوع به محاکم قضایی رسید.

وی افزود: با پیگیری مالکین املاک معارض در احکام بدوی، در حال حاضر شهرداری کرج به پرداخت مبلغ سنگینی بابت خسارت مالکین محکوم شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه شهرداری کرج همزمان با اقدامات حقوقی به منظور اعتراض به حکم صادره نسبت به بررسی کارایی دور برگردان غیر همسطح حیدرخانی نیز اقدام کرده است، افزود: این دوربرگردان از نظر فنی، ترافیکی، اقتصادی، ایمنی و منظر شهری توسط معاونت‌ها و ادارات زیر مجموعه و به کارگیری مشاورین ذیصلاح بررسی شد.

شهردار کرج در تشریح برآیند نظرات ارائه شده از سوی مسئولان ذکر شده، اظهار داشت: نظرات بیانگر این موضوع است که جمع آوری پل و ایجاد دوربرگردان همسطح در همان محدوده علاوه بر رفع مشکلات فنی و ترافیکی، از نظر اقتصادی، منظر شهری و ایمنی هم به صرفه و صلاح شهر و مجموعه مدیریت شهری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =