بازدید شهردار از کنارگذر مهرشهر

شهردار کرج ضمن تاکید بر تسریع پروژه های نیمه تمام و ضرورت کاهش ترافیک این کلانشهر با توجه به افزایش روز افزون جمعیت، گفت: یکی از پروژه هایی که در تحقق این مهم نقش بسزایی دارد، پروژه کنارگذر مهرشهر است که روی کاهش بار ترافیکی شمال و جنوب شهر تاثیر می‌گذارد.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی صبح امروز در بازدید از پروژه کنارگذر مهرشهر، ضمن بررسی پیشرفت پروژه بر تکمیل آن تا خرداد ماه سال جاری تاکید کرد و گفت: در دوره کنونی مدیریت شهری کرج، انجام پروژه های عمرانی نیمه تمام با سرعت و کیفیت مطلوب با هدف فراهم کردن رفاه شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان در اولویت است.

این مسئول افزود: یکی از این پروژه های مهم در دست اقدام مدیریت شهری کرج کنارگذر مهرشهر است که طرحی راهبردی است؛ این پروژه در سه لاین رفت و برگشت همراه با کُندروی شرقی در حال تکمیل بوده و مسیر دسترسی به فرودگاه پیام را تسهیل می نماید، همچنین نقش بسزایی در کاهش ترافیک شمال و جنوب شهر دارد.

وی در توضیح جزئیات پروژه کنارگذر مهرشهر، از اتمام فاز اول آن که از رجائی شهر آغاز شده و سال گذشته به اتمام رسیده است، یاد کرد و گفت: فاز دوم آن از بلوار دانش به سمت خیابان چمن به طول دو کیلومتر در حال اجراست و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گفته شهردار کرج، مابقی این پروژه به طول چهار کیلومتر تا فرودگاه پیام است که مقدمات اجرایی آن در سال‌های آینده برنامه ریزی و محقق می‌شود.

سعیدی در ادامه صحبت های خود همچنین از نامگذاری پروژه کنارگذر مهرشهر با نام مادران شهداء، یاد کرد و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره جایگاه و منزلت مادران شهداء، بیان کرد: این مادران شهداء بودند که در راستای حفظ ارزش‌های اسلام فرزندان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

شهردار کرج ادامه داد: در سال جاری تمرکز اصلی بر تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی می باشد که مکلف و متعهد به اتمام آنها می باشیم و در مواردی همچون کلنگ زنی پارکرود در حاشیه رودخانه که نیاز به تعریف پروژه های جدید باشد نیز در راستای خدمت رسانی به مردم کوتاهی نخواهیم کرد و همسو با نگاه اعضای شورای شهر حرکت می نماییم.

وی در پایان افزود: در دوره کنونی مدیریت شهری کرج به دنبال انجام سریع و با کیفیت پروژه های عمرانی می باشیم و این ها لازم و ملزوم یکدیگر هستند، چرا که کُندی پروژه بر اعتماد و رضایتمندی شهروندان تاثیر سوئی می گذارد و عدم کیفیت لازم پروژه نیز موجبات تضییع حقوق بیت المال و عدم کارکرد مناسبِ آن در جهت حل مشکلات شهر را فراهم می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =