شهردار-کنارگذر مهرشهر

شهردار کرج صبح امروز با همراهی معاون فنی و عمرانی در محل پروژه کنارگذر مهرشهر حضور یافت و ضمن رصد آخرین مراحل اجرایی، بر تسریع در تکمیل آن طی سال جاری تاکید ویژه نمود.

به گزارش کرج امروز، مصطفی سعیدی صبح امروز (یکشنبه چهارم اردیبهشت 1401) همراه با محمدرضا احمدی نژاد معاون فنی و عمرانی شهرداری در بازدید از آخرین مراحل اجرایی پروژه کنارگذر مهرشهر، بر تکمیل فاز سوم آن تا خرداد ماه سال جاری تاکید کرد و گفت: در دوره کنونی مدیریت شهری کرج، انجام پروژه های عمرانی نیمه تمام با سرعت و کیفیت مطلوب با هدف فراهم کردن رفاه شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق آنان در اولویت است.

این مسئول افزود: یکی از این پروژه های مهم در دست اقدام مدیریت شهری کرج کنارگذر مهرشهر است که طرحی راهبردی است؛ این پروژه در سه لاین رفت و برگشت همراه با کُندروی شرقی در حال تکمیل بوده و مسیر دسترسی به فرودگاه پیام را تسهیل می نماید، همچنین نقش بسزایی در کاهش ترافیک شمال و جنوب شهر دارد.

وی در توضیح جزئیات پروژه کنارگذر مهرشهر، از اتمام فاز اول آن که از رجائی شهر آغاز شده و سال گذشته به اتمام رسیده است، یاد کرد و گفت: فاز دوم آن از بلوار دانش به سمت خیابان چمن به طول دو کیلومتر در حال اجراست و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

به گفته شهردار کرج، مابقی این پروژه به طول چهار کیلومتر تا فرودگاه پیام است که مقدمات اجرایی آن در سال‌های آینده برنامه ریزی و محقق می‌شود.

همچنین طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فاز سوم کنارگذر مهرشهر تا سر مسیح پاکدل نیز در صورت رفع معارضات ملکی طی سال جاری بازگشایی می‌شود.

این مسئول در خصوص جزئیات تکمیل فاز چهارم کنارگذر مهرشهر نیز توضیح داد: فاز چهارم این پروژه تا فرودگاه پیام در دست طراحی است و به امید خدا در سنوات آتی اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =