رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج از ارزیابی کمی و کیفی عملکرد و رتبه بندی معاونت های خدمات شهری مناطق ده گانه این کلانشهر از خرداد ماه جاری با هدف ایجاد فضای رقابتی در امر خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.

غلامرضا رضوانی الوار در گفتگو با کرج امروز اظهار داشت: همانطور که در برخی حوزه ها همچون درآمدی، پاسخگویی به مطالبات مردمی در سامانه ۱۳۷ و... مناطق برتر به صورت ماهانه معرفی می شوند و با توجه به تاثیر مثبت این اقدام در ایجاد فضای رقابتی در بین مدیران شهری و تقویت پاسخگویی و خدمت رسانی به شهروندان، بنا داریم تا از خردادِ ماه جاری رتبه های اول تا سوم را در سطح معاونت های خدمات شهری مناطق ده گانه به صورت ماهانه معرفی نماییم.

وی افزود: رفت و روب و تنظیف معابر شهری، جمع آوری پسماند و نخاله، همکاری در برگزاری طرح های جهادی، میزان توفیق در طرح جمع آوری یک روز در میان پسماندها از درب منازل، فرهنگسازی و آموزش، نوآوری و خلاقیت در خدمت، پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، مباحث حوزه زیباسازی و رفع زوائد بصری و در مجموع چارچوب ها، مأموریت های سازمانی و شرح وظایف حوزه خدمات شهری آیتم و پارامترهایِ سنجش کمی و کیفی عملکرد معاونت های خدمات شهری مناطق ده گانه شهرداری کرج خواهد بود که رتبه های اول تا سوم به صورت ماهانه اعلام و اطلاع رسانی می شود.

این مسئول ادامه داد: امسال طرح جهادی نگاهداشت شهر با اولویت محله محوری با جدیت دنبال می شود که در نخستین گام شاهد اجرایِ آن در شهرک سهرابیه بودیم و در هفته های آتی طرح را در سایر محلات و شهرک های کم برخوردار شهر اجرایی می نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =