سید مرتضی اعتصامی

رئیس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج گفت که زیرگذر ماهان – آزادی همزمان با موعد وعده شده مدیریت شهری آماده بهره برداری شده است.

دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج در گفتگو با کرج امروز با بیان اینکه پروژه‌های شهری ملزم به رعایت ضوابط زیست محیطی هستند، گفت: در راه اندازی پروژه بلوار ماهان- آزادی تلاش شد که هیچ درختی قطع نشود و درختان با رعایت نکات فنی و ضوابط مربوطه جابه جا شوند تا آسیبی به آنها وارد نشود.

سید مرتضی اعتصامی در تشریح پروژه زیرگذر ماهان - آزادی اظهار کرد: بحث ضرورت و اهمیت پیوست های محیط زیست بر این است که اثراتی که پروژه هایی مثل زیر ساخت های شهری می توانند بر محیط زیست بگذارند از جنبه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و همینطور زیست محیطی مورد مطالعه و بررسی قرار می گیرد.

دبیر دوم و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر کرج افزود: خوشبختانه گام بسیار خوبی که شورای شهر در راستای سلامت محیط زیست برداشته است هم باعث ارتقای کیفیت محیط زیست فضاهای شهری می شود و هم از اقدامات سایر  دستگاه های اجرایی جلوگیری می کند و باعث می شود که ما یک شهر زیست پذیر و محیط زیست محور داشته باشیم.

اعتصامی با بیان اینکه باید در توسعه شهرنگاه محیط زیستی داشته باشیم، بیان کرد: پروژه های طرح های تقاطع غیر همسطح و پروژه های بزرگ مقیاس وقتی ایجاد می شود باید پیوست زیست محیطی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: پروژه‌ها و طرح‌های ارائه شده از سوی شهرداری پس از ارزیابی‌های زیست محیطی و دریافت تائیدیه‌های لازم امکان اجرا دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =