چهارمین ملاقات مردمی شهردار کرج

شهردار کرج صبح امروز در دیدار چهره به چهره با تعدادی از همشهریان، به درخواست های آنها رسیدگی کرد و دستوراتی در جهت مانع زدایی و تحقق دغدغه های شهروندان صادر نمود.

به گزارش کرج امروز، سومین مرحله از «چهارشنبه هایِ مردمی» شهرداری کرج در سالِ جدید صبح امروز (چهارشنبه 25 خرداد 1401) در محلِ شبستان مصلی نماز جمعه برگزار شد و طی آن حدود 80 شهروند محترم در دیدارِ مستقیم و بدون واسطه با مصطفی سعیدی شهردار و برخی مدیران ارشد شهری این کلانشهر به بیان دغدغه ها و درخواست های خود پرداختند.

هدف از برگزاری این دیدارها گفتگوی رو در روی همشهریان با مسئولانِ مدیریت شهری کرج در جهت طرحِ درخواست ها، بیان مشکلات محلات و شهرک ها و اعلام نقطه نظرات و دیدگاه ها در خصوص رفع موانع و اداره هرچه بهتر این کلانشهر است که در این راستا طی 10 ماهه گذشته در حدود 3 هزار شهروند، امکانِ گفتگوی مستقیم با مصطفی سعیدی شهردار و سایر مدیرانِ ارشد شهری را داشته اند.

گفتگوی چهره به چهره شهردار کرج با تعدادی از همشهریان / رسیدگی به درخواست ها

به فرمودهِ رهبری، مسئولان باید با مردم و در میان مردم باشند

شهردار مرکز استان در حاشیه دیدار با همشهریان به خبرنگارِ ما گفت: به فرمودهِ رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولان در رده های مختلف کاری باید با مردم و در میان مردم باشند، چرا که ارتباط دو سویه مردم و حاکمیت به واسطه این دیدارها محقق می شود و منجر به امیدافزایی، اعتماد آفرینی و تقویت مشارکت مردمی می گردد.

مصطفی سعیدی اظهار کرد: رمزِ عبور از مشکلات، کار و مدیریتِ جهادی است و اگر خالصانه و صادقانه برای خدمتگزاری در میدان حضور داشته باشیم، قطعاً اهداف دشمنانِ انقلاب در راستای ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به شکست منتهی می شود.

 گزارش تصویری دیدار مردمی شهروندان و مسئولان شهری کرج را اینجا ببینید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =