باز دید شهردار اکمپ ماده شانزده

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری با بیان اینکه تجهیز اردوگاه ماده ۱۶ مردان البرز که در کمالشهر واقع شده از فردا ( هشتم تیر) آغاز می‌شود، گفت: با راه اندازی این مرکز ساماندهی معتادین متجاهر کرج با قوت بیشتری پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، غلامرضا رضوانی در بازدید از اردوگاه ماده ۱۶ مردان کرج که به همراه  غفور قاسمپور فرماندار و منوچهر غفاری سرپرست شهرداری کرج و سردار حسینی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز صورت گرفت، با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد اجرای طرح ضربتی جمع آوری معتادین متجاهر از سطح  شهر کرج بودیم، گفت: طی کمتر از یک هفته حدود ۷۰ معتاد متجاهر از سطح معابر و خیابان‌های شهر جمع آوری و به مرکزی در ماهدشت انتقال داده شدند.

وی ادامه داد: مرکز نگهداری از معتادین متجاهر ماهدشت حدود ۴۵۰ نفر ظرفیت دارد و بخش عمده‌ای مددجویان آن از کرج هستند.

وی با بیان اینکه تجهیز اردوگاه ماده ۱۶ مردان البرز که در کمالشهر واقع شده از فردا آغاز می‌شود، توضیح داد: با راه اندازی این مرکز  ساماندهی معتادین متجاهر کرج با قوت بیشتری پیگیری می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر حدود سه هزار  معتاد متجاهر در سطح شهرستان کرج وجود دارند که ساماندهی آنها در دستور کار قرار دارد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج  با اشاره به سهم شهرداری در تجهیز و راه اندازی اردوگاه ماده ۱۶ مردان گفت: پرداخت اجاره‌بها و اقدامات عمرانی آن به عهده شهرداری کرج  گذاشته است.

رضوانی اضافه کرد: در صورت راه اندازی این مرکز تنها بحث جمع آوری معتاد متجاهر مطرح نیست بلکه مباحثی مثل اشتغال، بازگشت به کانون خانواده و ... آنها  هم مد نظر قرار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی و بازگرداندن معتادان متجاهر به زندگی عادی از اولویت‌های مسئولین استان هستند، افزود: هم وظیفه اداری و هم انسانی ما است که با تمام توان برای حمایت از این افراد تلاش کنیم.

رضوانی توضیح داد: با توجه به اینکه حضور معتادان متجاهر در سطح شهر امنیت و آرامش شهروندان را برهم زده و نگرانی خانواده‌ها را افزایش می‌دهد به همین دلیل شهرداری در کنار سایر دستگاه های ذی ربط تلاش دارد به بهترین شکل برای کاهش این آسیب گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =