عباس سعیدی کیا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از برگزاری اولین جلسه بررسی و ارائه اقدامات پروژه جمع‌آوری اسناد شهرسازی خبر داد و گفت: جمع‌آوری اسناد مطالعاتی از پروژه‌های در حال اجرای معاونت است که تحقق آن به همت نهاد مطالعات و برنامه‌ریزی شهر کرج در حال پیگیری است.

عباس سعیدی کیا در گفت‌وگو با کرج امروز ضمن اشاره به اینکه اولین جلسه بررسی و ارائه اقدامات پروژه جمع‌آوری اسناد مطالعاتی شهرسازی و پژوهشی، نقشه‌ها و ... (یکی از پروژه‌های نهاد مطالعات کرج) با حضور رئیس نهاد مطالعات کرج و همکاران مرتبط در مورد پروژه فوق، مشاور طرح‌های توسعه شهری پیشین شهر کرج، ریاست مرکز کارشناسان رسمی استان البرز، نمایندگان مدیرکل املاک و همچنین سازمان فرهنگی اجتماعی و ... برگزار شد، اظهار داشت: در این پروژه قسمت عمده‌ای از اقدامات اجرایی به دانشگاه خواجه نصیر سپرده‌شده است.

وی افزود: همچنین کلیه اسناد کتابخانه‌ای، مطالعاتی، نقشه‌ای، عکس، ضوابط و مقررات و ... طرح‌های توسعه پیشین شهر کرج از ۱۳۵۱ الی ۱۳۷۲ موردبررسی و جمع‌آوری، دسته‌بندی، اسکن، مختصات دار شدن، دیجیت کردن و درنهایت ارائه در قالب نرم‌افزار gis و قابلیت ارائه در سامانه‌های کاربردی مرتبط، قرارگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =