شهرسازی

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: طرح تفصیلی کرج ۱۳ مرحله دارد که تا کنون تدوین ۱۱ مرحله از آن به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ در این جلسه عباس سعیدی کیا خلاصه گزارش مدیریتی از تهیه طرح تفصیلی و چشم‌اندازی که در آینده برای آن تعریف می‌شود را ارائه کرد.

سعیدی کیا اظهار داشت: اساس پروژه طرح تفصیلی کرج در قالب ۱۳ گام اساسی بنا شده که تاکنون ۱۱ گام از آن تهیه‌شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: گام‌های یک تا چهارم این طرح شامل تدوین چشم‌انداز مقدماتی و چارچوب محتوایی آن، تحلیل و تشخیص وضعیت، تحلیل یکپارچه تهیه‌شده که مطابق آن و تکمیل اطلاعات پایگاه داده مکانی بررسی تغییرات جمعیتی شهر با انتزاع شهرستان فردیس، تحلیل و بررسی وضعیت تحقق کاربری‌های خدماتی و مسکونی و احصاء کمبودهای سرانه‌های خدماتی در مقیاس شهر، ناحیه، منطقه و محله صورت پذیرفت که ضوابط شورای عالی معماری و شهرسازی ایران در تأمین سرانه‌های خدماتی شهر مبنای کار مشاورین قرار دارد.

وی در ادامه افزود: نقطه نظرات اعضای شورا در این جلسه شامل توجه و ارائه راهکارهای مناسب جهت تحقق‌پذیری کاربری‌های خدماتی، تأمین کمبود سرانه ورزشی، تلاش بر پراکنش مناسب خدمات در سطوح مختلف شهر، توجه به کلیه شاخص‌های کوثر بر آینده‌نگری جمعیت شهر نظیر زادوولد، نرخ باروری، مهاجرت و رشد جمعیت است که در گزارش‌های مربوطه ارائه‌شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج بیان کرد: معاونت شهرسازی و مشاورین، توضیحات و راهکارهای موردنظر را مطرح و مقرر شد در جلسه بعدی مراحل دیگر پروژه ارائه شود.

طرح تفصیلی آتی کرج بررسی شد/ ۱۱ مرحله از این طرح تدوین شده است

طرح تفصیلی آتی کرج بررسی شد/ ۱۱ مرحله از این طرح تدوین شده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =