علیرضا رحیمی

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کرج باید به معنای واقعی عضوگیری و فعالیت نماید و نباید محدود به ۶۰۰-۷۰۰ نفر باشد.

به گزارش کرج امروز، علیرضا رحیمی طی سخنانی در جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه پارلمان شهری کرج اظهار داشت: مشاهده هرگونه انحصارگرایی تهدیدی برای تحقق رسالت واقعی «تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کرج» است و باید چترِ حمایتی خود را بر سر تمامی کارکنان محترم بگستراند.

وی افزود: لذا فراخوان و اطلاع‌رسانی خوب و دعوت از تمامی کارکنان محترم جهت عضویت در تعاونی مسکن و تشریح تسهیلات و مزایای موجود باید در دستور کار هیئت‌مدیره این مجموعه قرار بگیرد و عملکردِ آن واقعی و در جهت رفاهِ حال پرسنل خدوم شهرداری کرج باشد.

این مسئول در راستای تصویب لایحه تعاونی مسکن در خصوص اراضی واقع در بلوار هوشیار ادامه داد: تعاونی مسکن با حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کرج می‌تواند اقدامات خوبی در جهت خانه‌دار کردن آن دسته از کارکنانی که هنوز امکان خریداری خانه برایشان مهیا نشده انجام دهد.

به گفته رحیمی، شورای شهر کرج خواستارِ فراگیرتر شدن فعالیت‌های این تعاونی، عضوگیری جدی و عمومی آن، پرهیز از هرگونه ایجاد انحصار، تعریف پروژه‌های سازگار با بودجه و وضعیت مالی کارکنان و گزارش دهی مستمر و شفاف‌سازی مضاعف اقدامات جاری می‌باشد تا از اینکه عواید آن متوجه رفاه حال تمامی کارکنان محترم می‌گردد، اطمینان حاصل شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر کارکنان شهرداری اطلاع مناسبی از شرایط عضویت و فعالیت‌های تعاونی مسکن یا مزایای عضویت در آن ندارند و این مسئله می‌تواند به ایجادِ دیوار بی‌اعتمادی منجر شود لذا از شهردار محترم تقاضا داریم که در این زمینه اقدامات لازم را جهت اجرا در اسرع وقت به واحدهای مربوطه ابلاغ نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =