علمی کاربردی - کراپ‌شده

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج از برگزاری اولین شهرواره ملی تجاری‌سازی محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری و دومین رویداد استارتاپی نوآوری در مدیریت شهری در کرج خبر داد.

سید علی‌اکبر میر وکیلی در گفت‌وگو با کرج امروز این مطلب را اعلام کرد و گفت: اولین شهرواره ملی تجاری‌سازی محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری با محورهای شهر هوشمند، اقتصاد شهری و درآمد پایدار، حکمرانی خوب شهری، بهداشت-ایمنی و محیط‌زیست (HSE)، فناوری‌های نوین در مصالح (ابنیه و راه) و مدیریت پسماند برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این شهرواره ملی از ۲۱ الی ۲۵ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، ساعت آغاز به کار آن را ۱۰ صبح ذکر و عنوان کرد: موضوعات در نظر گرفته‌ شده برای شهرواره مذکور، سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند (ITS)، مدیریت هوشمند آب، تأسیسات و تجهیزات شهری هوشمند، فناوری‌های نوین گردشگری، نرم‌افزارهای کاربردی مدیریت شهری و رویکردهای نوین در تبلیغات شهری است.

به گفته رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج، محل برگزاری اولین شهرواره ملی تجاری‌سازی محصولات فناورانه نیازهای مدیریت شهری، خیابان شهید بهشتی، تالار شهیدان نژاد فلاح است.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۱۵ مهرماه سال جاری فرصت دارند تا برای ثبت‌نام در اولین شهرواره ملی تجاری‌سازی محصولات فناورانه نیازهای مدیریت اقدام کنند.

میر وکیلی با اشاره به اینکه جوایز ارزنده‌ای برای این شهرواره ملی در نظر گرفته‌شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۶-۳۲۸۱۲۸۸۴ داخلی ۱۲۰ (معاونت آموزش و پژوهش) تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =