137

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: فرهنگ حفظ محیط زیست و صیانت از فضای سبز باید به درستی نهادینه شود و این امر نیاز به برنامه ریزی و تشویق مردم دارد.

رمضانعلی پوررستمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز اظهار کرد: این رتبه به دلیل عملکرد به موقع در رابطه با رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، پیگیری مستمر و همکاری با دیگر حوزه‌های اجرایی در رسیدگی به درخواست‌های مردمی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش و پیگیری‌های تلاشگران حوزه فضای سبز  به‌خصوص واحدهای اجرای نقش بسزایی در امر خدمت‌رسانی دارد ادامه داد: فرهنگ حفظ محیط زیست و صیانت از فضای سبز باید به درستی نهادینه شود و این امر نیاز به برنامه ریزی و تشویق مردم دارد.

این مسئول با قدردانی از تلاش مجموعه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه صیانت از محیط زیست ضرورت تشویق فعالیت‌های آنان را مورد تاکید قرار داد و افزود : مجموعه مدیریت شهری کرج و سازمان سیما منظر به عنوان متولی اصلی فضای سبز شهر دغدغه ارزشمند شهروندان را در خصوص آثارخشکیدگی درختان در محور جاده مخصوص را قابل ستایش می داند و با تلاش جهادی سبزبانان این سازمان طی یک شبانه روز عملیات کاشت درختان چنار با قطر و بُن مناسب جایگزین درختان خشکیده شد و تخلف صورت گرفته نیز توسط محاکم قضایی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای تقویت هویت باغشهری و رشد سرانه فضای سبز افزود: طی سال‌های اخیر اقدامات قابل‌توجهی برای ساماندهی و احیای باغ سیب، ۲۷ هکتار فضای سبز کاخ مروارید انجام شده و این روند با رفع تصرفات و آزادسازی حریم رودخانه کرج و اجرای پروژه پارکرود و در آینده ای نزدیک با احیای باغ آلو و  ایجاد فضای سبز و اماکن خدماتی در بیش از شش هکتار از کارخانه جهان چیت استمرار خواهد داشت.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ضمن یادآوری این موضوع که حفاظت و صیانت از فضای سبز و نجات درختان شهری از مهمترین رسالت‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری است، تاکید کرد: هر جا وضعیت فضای سبز و نجات درختان شهر در مخاطره باشد، سازمان بدون هیچ گونه تسامحی با قاطعیت و جدیت وارد شده و تمام تلاش خود را در محافظت و نجات درختان و فضای سبز به کار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =