موکب

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرج گفت: موکب امام حسن مجتبی (ع) استان البرز روزانه از ۵ هزار نفر پذیرایی و امکان اسکان ۵ هزار نفر را فراهم کرده است.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به خدمات‌رسانی موکب‌ امام حسن مجتبی(ع) شهرداری کرج در شهر نجف اظهار کرد: از چند روز قبل نیروهای حوزه‌های مختلف مجموعه مدیریت شهری از جمله پاکبانان، آتش‌نشانان، جمع‌آوری زباله و مخزن، نیروهای حوزه ترافیک، فضای سبز، پسماند در موکب امام حسن مجتبی(ع) استان البرز استقرار یافته‌اند.

وی افزود: ۱۱۰ نیرو به همراه ۱۸ دستگاه ماشین‌آلات اطفای حریق، آمبولانس، کامیون، وانت، موتور سیکلت، ۳۰ هزار لیتر آب و... در این موکب مستقر هستند.

این مسئول بیان کرد: ۱۵۰ دستگاه اتوبوس نیز در راستای انجام حمل و نقل زائران در مرز عراق مستقر شده‌اند، بیان کرد: این خدمات از ۱۰ روز قبل از اربعین آغاز و تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین استان البرز با اشاره به ایجاد فضای اسکان در موکب امام حسن مجتبی(ع) توضیح داد: این موکب امکان اسکان روزانه پنج هزار زائر را فراهم کرده است. علاوه بر این، روزانه به بیش از پنج هزار نفر خدمات پذیرایی از جمله چای، شربت، میوه و... ارائه می‌شود.

رضوانی در پایان با بیان اینکه در این موکب امکان ارائه خدمات درمانی نیز پیش‌بینی شده است، گفت: این ظرفیت وجود دارد که تا ۲۰ هزار نفر خدمات مختلف درمانی به زائران ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =